Wednesday, June 17, 2020

WW~ Apabila Mengantuk


Sangat masalah apabila mengantuk kat office..now waktu rehat...SA xde nak buat apa..so layan la apps kat instagram hp..dah rasa macam budak- budak plak..hahahaha...sesekali main benda alah ni macam seronok plak...

Jangan tiru macam SA ye...kang ada yang cakap TUA TAK SEDAR DIRI.....dah la SA dituduh promote diri sendiri sebab suka posing dan suka dunia photography...erm.....

10 comments:

  1. Pedulikan kata2 orang tu, asalkan kita tak melebihi batas :)

    ReplyDelete
  2. kdg2 buat apa pun x boleh klu ngantuk kat office..
    buat je apa yg disuka asalkan hilang ngantuk..

    ReplyDelete
  3. eh semak je orang yg suka nak mengata, melabel orang ni.
    lantaklah janji SA tau batas2 nak berselfie

    ReplyDelete
  4. bila dah ngantuk tu macam-macam la di buat supaya mata tu boleh terbuka hehehehe

    ReplyDelete
  5. Kita bahagiakan diri sendiri dengan cara kita SA.

    ReplyDelete
  6. adeiii kita ni pun kadang2 boring bebenorr kat opis tak tau nak buat apa...blogwalking lah..haha

    ReplyDelete
  7. Saya pun mcm tu bila nak hilangkan ngantuk dan bosan

    ReplyDelete
  8. Saya main jugak mende alah niiiii..hihiiii

    ReplyDelete
  9. Wak pun kadang2 kat kebun pun boleh ngantuk.
    Tidur aje atas tanah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah