Monday, July 13, 2020

Innalillahiwainnailaihirojiun.. Perginya Abg Rashdi Muhamad... Alfatihah...

Hi korang...

Seawal pagi handphone SA berbunyi2 tanpa henti tanda notification WhatsApp  masuk. SA memang x tengok handphone..bangun Subuh terus je tunai kewajipan...hujan lebat diluar...hari ni SA ambil cuti kecemasan sebab mak tak sihat..lepas tunaikan kewajipan tanpa hiraukan handphone masih berbunyi notification WhatsApp SA turun bawah buatkan sarapan mak abah sebelum ke klinik nanti. 

Dah selesai semua tergerak hati tengok hp..tudiaaaa semua dari grup office. allahu..rakan sekerja pergi menghadap illahi hari ini akibat serangan jantung. Sedihnya...walau arwah bekas kakitangan Malakoff dan berhenti selepas ambil VSS, tetap terasa kehilangan sebab arwah sangat baik orangnya. Tak lokek dengan pertolongan..sentiasa membantu bila diperlukan..

Hujan turun dengan lebat tak berhenti dadi subuh tadi seolah-olah menangisi kehilangan salah seorang umat allah s.w.t. Tak tergambar kesedihan...laju aje airmata ini menitis....orang yang baik-baik allah sayang...kan?

Abang Bob...kat siapa Rizz nak beli bantal hotel lepas ni...😭😭😭





Abang Rashdi Muhammad dalam kenangan..


Innalillahiwainnailaihirojiun. semoga allahyarham diampun dosanya dan keluarganya diberikan kesabaran dan ketabahan... Amin....Amin Yarabbal Alamin..

16 comments:

  1. inna lillah wa inna ilayhi roji'un
    moga Allah mengampuni dan merahmati rohnya.

    orang baik..perginya ditangisi.

    ReplyDelete
  2. SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT ILAHI-

    ReplyDelete
  3. inalillah, salam takziah kak
    alfatihah buat arwah, moga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  4. Innalillahiwainnailaihirojiun . Takziah atas pemergian bekas rakan seopis Rizz. Moga Allah mengampuni dan mengasihinya.

    ReplyDelete
  5. Innalillah. Moga arwah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.

    ReplyDelete
  6. innalillahi wa inna ilaihi rajiunn...salam takziah buat keluarga arwah dan sahabat-sahabatnya...semoga kuat kak SA..

    ReplyDelete
  7. Innalillahhiwainanailaihirojiun..
    Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 beriman dan solleh.. Amin..

    ReplyDelete
  8. Takziah kak..
    Semoga Allah tempatkan arwah di kalangan org2 yg beriman

    ReplyDelete
  9. Al Fatihah..
    semoga beliau ditempatkan dikalangan mereka yang beriman..

    ReplyDelete
  10. Salam takziah
    Semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  11. innalillahiwainnailaihirojiunnn..
    semoga rohnya dicucuri rahmat dan semoga ahli keluarganya tabah dan redha dengan pemergian ni.

    ReplyDelete
  12. Innalillahwainnalillahirojiun.. Takziah untuk family Abang Rashdi Muhammad. Semoga Allah merahmati arwah, dipermudahkan urusan dia seterusnya

    ReplyDelete
  13. innalillahwainnalillahirojiun. salam takziah buat family arwah.

    ReplyDelete
  14. Salam takziah buat ahli keluarga arwah.

    ReplyDelete
  15. Salam Takziah buat keluarga. Al Fatihah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah