Friday, June 25, 2010

Selamat Pagi....Jom Layan Nasi Lemak...

Lepat pisang yang kureng sebab ada inti kelapa
nescafe panas
nasi lemak yang dah berusik...sambal eh mabeles...
Jom sarapan..u olls dah sarap lum?Lapar sgt setelah membuang segala sisa2 mlm tadi...hahaha...pagi ni muntah mcm biasa..bukan keluar apa pun...angin jer..rasa lega dapat muntah walaupun hanya angin yang kuar...Lisa ada gambar honeymoon kat genting ari tu..tapi x upload lagi...nanti dah upload Lisa tepek kat sini eh...


7 comments:

  1. ha... upload!! upload!! jgn x upload..

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat Al-Mubarak
    moga hari ini menjanjikan
    yang terbaik dari hari
    sebelumnya...
    ermmmm..sedapnya..
    ada lebih tak?

    ReplyDelete
  3. nak gambar honeymoon.amboiiii dah ada ke belum?.tak cakap pun.

    ReplyDelete
  4. Shu
    - memang nak upload..usb ntah kat mana la shu..tunggu along balik la sbb dia yang simpan

    zulkbo
    Lisa sendiri x cukup bang...hahaha

    Kak ina mail
    - belum check la akak...tungguuuuu....

    ReplyDelete
  5. lisa..bila nak check?dah start folic acid ke belum?..elok mula makan.
    btw..akak pun tak suka lepat pisang ada kelapa ni..tak ori.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah