Tuesday, June 29, 2010

Bagaimana Nak Hapuskan Budaya merokok dikalangan wanita..


gambar dari google

Macam2 la zaman sekarang ni kan...sana sini kita pi ramai wanita merokok..x kira usia..diorang macam x ada segan silu..pasti nak merokok secara terang2an, apa sedapnya merokok?sedangkan mcm2 usaha kerajaan adakan kempen2 kesihatan dan dah tahu bahaya merokok di kalangan wanita tapi masih ada yang berasap2 mulut x kira dimana...dah mcm kurang bermoral...dah rasa mcm bukan kat Malaysia jer..apa pendapat you all dalam kes ni?Adakah wajar budaya merokok di kalangan wanita?Apakah tindakan kerajaan selain menaikkan harga rokok?Adakah ini budaya ikutan atau sekadar ingin menandingi kaum Adam?

4 comments:

  1. muahahaha

    no komen

    me n hubby dua2 tak smoking

    bazir duit bazir duit

    ReplyDelete
  2. em dh ramai sgt skang kan wanita yg merokok...taktau pe nk jd dorang ni.kdg2 dorang cam lg bangga bila merokok di khalayak ramai..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah