Tuesday, June 8, 2010

Mandi Jeram - Rumah mak lang xde air

mari kita ke jeram..hey!
mak Teh and family

dari jauh dah nampak batu yang besar2 tu,teruja kami..baju itam tu mak..baju merah along..

Tgok pak Zain..demam2 pun layan kan kitorang yg x mandi

hati2 mak..nampak x yang bawak baldi tu..itu la mak lang..nak tau plan dia apa?

ready nak tukar baju...

dak kecik sumer ni x sabar2 nak berendam...
Hah..ni la plan mak lang, basuh baju dia yang berlambak x basuh..hui..bau....

masing2 penat panjat bukit..lepaking terus..

seronoknya..si Dania ni sepatutnya panggil sepupu kami ni Maksu and Makyang..tapi dia degil belasah panggil kakak..bantai la...

amboi..siap posing2 lagi Dania
mama dia mmg x mandi kan..layan la mandi....sambil meneman maklang basuh kain...
Hish..Acu x nak kalh posing..padahal sama gak x mandi...lampu merah katanya..sama ngan kaler baju...
amboi mak..duk silang kaki yer...
alalalala...cian atuk demam..at last x leh tahan mandi gak....hahahaha..
tengok along ngan mak lang...


Gara2 rumah kampung xde air maka kami terpaksa mandi di jeram yang terletak x jauh dari kampung...kami balik kampung sebab pi amik barang2 nak kenduri..bayangkan kami dari Seremban nak ke Kuala Pilah dengan x mandi pagi tu sampai kampung jer mak lang cakap umah dia takde air..harus la bengang kan...air untuk buang air adala dia simpan...kami dengan berlengas lepas makan tengahari terus pi jeram...seronok gak la..cuma jeram dia air x banyak..setakat nak berendam sejukkan badan ok la...mana gambar Lisa?seganla..x mandi..buruk muka x mandi...hahahaa....


5 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah