Tuesday, June 8, 2010

Kasih Adik dan Kakak

Bergurau senda dengan kakak

Zikri cuma leh ngan ngan Dania jer, dengan orang lain jangan harap dia nak..mcm entry yang sudah2 la Lisa ada mention kan..kalau dia tgh main2 ngan dania jgn la ada orang usik dania, sure dia marah giler..dah besar dah pun dah setahun lebih masih x leh bercakap lagi..mana x nya maka ayah dia duk pulun dia makan pulut..mamat ni x padan kecik...makan nak mcm orang besar..org tua2 kata budak kecik jangan bagi makan pulut..sure lambat segala serbi..betul ke x betul..wallahualam...




4 comments:

  1. yeke camtu? x penah dengar pon..hehehe...

    ReplyDelete
  2. betul ke tak boleh makan pulut?

    ReplyDelete
  3. entah.. anak saya yang no 2 suka makan pulut.. orang kata jangan nanti gagap.. ok aje.. huhuhuhu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah