Monday, June 28, 2010

Cuka Pun x masam macam dia ni...

Rasa mcm nak gigit jer pipi tembam dia tu..

x nak langsung senyum

ewahh..siap menjeling lagi ko kan...
Hamboiiiiihh..bukan main lagi lagak zikri ni..menyombong eh..masam jer muka tu...lansing x nak senyum walau mcm mana cara sekali pun....apa la ko nak jadi ni zikri..sib baik masik kecik kalau dah besar nanti ko peramah giler mcm abah ko...mak yang gigit2 pipi montel ko tu eh...besar jadi orang berguna xper..jangan dah besar nanti jadi romeo dah ler..




3 comments:

  1. jadi romeo ok ape lisa...hehehe....

    ReplyDelete
  2. ini betoi punya marah nie....haha
    salam ziarah
    http://faish5807.blogspot.com

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah