Friday, June 25, 2010

Dania sayang...Dania Moody

mcm x puas hati jer mak yang dah kahwin..
baju dah lawa..mama dia beli beratus tau..tapi muka masam..

makin masam
masam muka dia..
Masa kenduri Lisa ari tu ada la terselit gambar anak buah kesayang Lisa ni..x tau la pesen apa ntah Dania ni..tiap kali ada agenda tiap kali tu buat perangai..Dia baru lepas demam tapi x kan itu penyebabnya..memang dia moody dan nak marah2 x tentu pasal..padahal mama dia ada..agaknya sebab dia rapat sangat2 dengan Lisa pas tuh dia rasa pas ni x leh nak manja2 ngan Lisa lagi kot....jom..tgok gambar dia...


4 comments:

  1. agaknya Dania takut kehilangan lisa tak.dia ke Dania.baru akak tengok muka dania.Bila ko dah anak nanti janganlah lupakan Dania.

    ReplyDelete
  2. a'aa la lissa.. dia jeles la dekat hubby lissa... huhuhu...

    ReplyDelete
  3. alolololo.. ciannyer Dania.. maybe dia terasa cam Lisa dah ade org lain selain dia kottt.. takpe... maybe kejap jerk tu kottt...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah