Monday, June 28, 2010

Hantaran

gambar dekat
Ni la yang Lisa ckp gula pasir di bungkus mcm ni..sangat kreatif..

kain pelekat kot..

kek
sejadah
jelly
tuala
buah salak
gambar dekat

Setiap wedding kalau xde hantaran mcm x lengkap kan?jom jengah hantaran yang sempat Lisa cilok gambarnya ni....sangat kreatif ok...ada satu tu nampak pelik, macam bawang putih..heran jugak...dari jauh nampak kiut jer dalam bakul...sekali bila pegang tgok2 gula..gula pasir tu...patut la krisis gula makin menjadi..rupanya pihak pengantin ppuan dok beli bebanyak buat hantaran...yang best sekali buah salak...manis.......gula pasir tu rasanya simbolik utk kemanisan berumahtangga kot...rasanya lah kan..lain negeri lain caranya...


6 comments:

  1. salam perkenalan...cantik2 la gubahannya tengok pun geram especially gula tu..

    ReplyDelete
  2. cantik la hantaran tu...

    Lisa.. ade TAG tuk lisa tau...

    ReplyDelete
  3. ceroi
    -ferrari sejibik kot..

    mazni
    -salam perkenalan jua..

    Rizziela
    -memang unik kak...

    shu
    -TAG lagi?ari tu nyer x buat lagi pon...

    ReplyDelete
  4. memang unik lar lisaa yg gula pasir ala2 cam bawang putih tu! hehehe..

    OMG! buah salakkkkkkkkk!!!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah