Tuesday, June 1, 2010

Kronologi Pernikahan 1 - Cat Bilik..

Cuti Wesak hari tu semua bertungkus lumus balik kemaskan rumah apa yang patut..penat giler time tu...tapi puas hati la ngan perabot dan cat yang dipilih...
Perabot baru dah sampai
Abah bertungkus lumus tolong apek tu pasang almari baju

Budak Kecik ni x abih2 menyibuk jer..mcm pandai sangat..
tgok contoh pakcik dia buat
penat cangkung berdiri lak..
Last sekali...
v
v
v
v
v
v
Tido..kepenatan

Lena sungguh...
Budak kecik musyuk nih mengacau jer kerja dia..orang nak buat dia nak buat...tapi nan adonya jadi..memain jer cat..bukan reti apa pun...


7 comments:

  1. wah..hari lisa makin dekat dah.. berdebar2 ni..hehe...

    ReplyDelete
  2. biasa la budak2..diorang memang kalut dari kita..heheheh penghibur tue...

    ReplyDelete
  3. alolololo letih benor dah tu hahaha

    ReplyDelete
  4. nanti lepas nikah ngan sanding lisa mesti rasa lega sgt sbb beban semua dh settle heheheh

    ReplyDelete
  5. hehehe.. dia lak yg layan tido! :D

    ReplyDelete
  6. nak buat kenduri kahwin penatkan.cepatlah selesai, boleh berehat sakan.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah