Wednesday, April 6, 2011

Sambungan Entry Serikin

Salam and good morning u olls...ini sambungan kisah adik bongsu pergi melawat Serikin mencari cicak Tokek...erk? amenda tu? entah la..i ikut je la penerangan dia walau pun i sendiri x paham,katanya ayah kwn dia yang suruh beli cicak tokek..nak buat apa x tau la..rasanya pernah terbaca yang rega cicak tokek ni agak mahal di semenanjung dan ianya adalah utk tujuan komersial perubatan..sahih ke tak..x dapek acik nak nolong...

 cantik2 jugak baju dan kain2 kat sini...harga x tau..
 berkenan kebaya kaler cekelat tuh...
 Barangan kraftangan dan hasil daripada rotan..
 i tau...yang ini mesti pakcik jual bakso mcm yang banyak kat Indonesia tu....kan?
 haaaa...ini la cicak tokek yang diorang cari...comel gak erk?tapi tu la..tetiba cicak ni leh fofular dari i...eh....tetiba lak...
 Model x berbayar ..sukarelawan nak jadi model utk melariskan cicak2 nih..hahahahah..lariiiiii....
pandangan dekat buat i geli lak..mesti cicak ni x pakai contact lens sebab tu mata dia x cantik...
so...habis daaa...itu jer gambar yang dikirim oleh adik i....minah senget tu ckp blog ni x menarik..lagi menarik letak gambar dia banyak2..pooooodahhhhh......

2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah