Tuesday, April 12, 2011

Salah ke jadi Janda????

Mood Sentap kejap.....


Memang mulut puaka la...

Salah ke kalau i menjanda?

i hidup mintak ihsan org ke????

**ada sapa2 boleh jawab tak soalan di atas?segala jawapan i hargai.....

16 comments:

  1. ape yg diorang kesah sgt ni????.... wat xtau je long... manusia...paham2 jer la..janji kite x kacau depa...

    ReplyDelete
  2. along.. dah berapa tahun along hidup sendirian kan.. so mesti dah biasa ngan tohmahan itu semua..

    just believe in karma jer.. satu hari mesti berbalik pada diaorang..dun worry yer..

    take care

    ReplyDelete
  3. suratan dalam kehidupan adalah tentuan ALLAH...klu orang mengata2 maknanya orang tue xdapat menerima ketentuan ALLAH...abaikan manusia cam tue...

    ReplyDelete
  4. Shu
    -lumrah hidup menjanda shu..mcm ni la

    ReplyDelete
  5. Cik Pah
    - thanks cik pah..really appreciate..i ni manusia biasa..perasaan adakala tersentuh..ada calon2 leh jadikan bf x?huhu..

    ReplyDelete
  6. yus
    - thanks yus..insyaallah along kuat.cuma apa yg terpendam ni perlu diluahkan...

    ReplyDelete
  7. Alahai kak long.. jgn sedey2 keh.. biasalahh mulut manusia2 durjana nie mana penah nak diam! org tak kawin.. di tanyer
    "biler nak kawin.. tak laku ke??"

    biler dah kawin.. takde anak.. ditanyer plak..

    "biler nak ade anak? nak enjoy jerk ker? ker manduL?"

    lagi besttkann? hahaha.. so yg penting.. kite HAPPY.. diaorg tu biarkan terus dan terus sakit hatii! hehehehe.. :D

    ReplyDelete
  8. pedulikkanlah..dorang tau ke susah senang hidup sebagai janda..tp provided janda tu pun jgnlah menggatal lak kan..tu yg kena hentam sokmo..

    ReplyDelete
  9. Neena
    - thanks neena..really appreciated..

    ReplyDelete
  10. Dee
    - thanks insyaallah im not that type...aminnn

    ReplyDelete
  11. mulut org yg tak tau dosa pahala mmg mcm tu. pedulikan kata2 mereka....

    ReplyDelete
  12. Pedulik ngan kata orang, bukan kita susah dorang tolong.dorang cakap pandailah.itu mesti ada bini orang yang menjeles tu.tak paham akak.

    ReplyDelete
  13. pedulikan ape org kata..
    yang penting kita hdup tak susah kan orang..
    ape2 pun tabah yer...

    ReplyDelete
  14. Kak Ina
    - thanks akak..really appreciated

    ReplyDelete
  15. Lyn
    - insyallah along kuat lepas ni...banyak nasihat dari u olls semua,alhamdulillah dah sejuk skit hati ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah