Thursday, April 21, 2011

Hari2 Pack..Hari2 Delay Kalau Hujan..

I tak paham la..kenapa KTM nyer servis ni makin lama makin teruk...ni yg sempat i candid semalam..dah la delay banyak kali..biasa i leh sampai umah dlm kul 6.15..semalam i sampai kul 7pm...pas tu selagi leh masuk nak masuk..coach ladies pun sama gak..i kesian kat ibu mengandung tu..berpusu2 nak masuk tp org x bagi laluan...x tau la apa tindakan KTM untuk memperbaiki kelemahan sistem diorang ni...


berebut2 dan tolak2 itu perkara biasa...

Sampai bila la i nak hadapi situasi ni..bkn x bersyukur..tp diorang ni xde manners langsung..kalau rumah i x sebelah KTM..xde i nak sibuk2 pasal ni...hari2 mcm tu..waktu pagi lagi la...i dari rumah wangi2..sampai opis dah xde bau dah...cisss...

5 comments:

  1. bunyi macam kena bawa tuala segala. pi mandi semula kat ofis..hehehe

    ReplyDelete
  2. kene sediakan couch khas untuk peknen / warga tua / oku .. betul tak ?

    ReplyDelete
  3. sokong cik pah. coach tuk perempuan pulak sibuk di sediakan.

    ReplyDelete
  4. nasib kitalah kan sis..naik public transport cenggitulah..

    ReplyDelete
  5. sesekali naik komuter pun pernah rasa cam gini..
    tension!!!!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah