Friday, April 1, 2011

Sama Tak?

Me and Dania.
Ramai yang kata anak dara i ni x sama mukanya ngan i....sukati jer diorang kan?separuh org kata sama..kawan2 sekolah i dalam FB ckp diorang tgok mcm versi Rizz masa skolah rendah...Rizz junior la ni kot...hahahahha...kami anak beranak ni..kalau duk jauh...huiiii...merindu dia..mcm la sebulan x jumpa padahal weekend memang balik...itu la perjanjian i kalau nak duk KL dulu...tapi kan...bila dah jumpa..peluk2 cium2 tido sesama peh tu leh jadi gaduh...bukan apa..i memang suka menyakat dia..dia ni kuat cembeng..tau x cembeng tu apa?kuat menangis la...xleh kena tegur..sentap jer....mula la bertakung airmata..kalau tegur dia akan ckp..Yaya selsema la..hahahah..boleh?

5 comments:

  1. wahh pandainya yaya tak mau bagitahu nangis yer...cute

    ReplyDelete
  2. Just call me Bitt
    - she will always pretend hersef...

    ReplyDelete
  3. ai konpius nie..nie along ke lisa nie?? ekekkekekekekek apapun yaya untie suka jawapan yaya...

    ReplyDelete
  4. Yus
    - along ler...apalah nasib..kena tolong update kan utk si pemalas lipas tuh...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah