Tuesday, April 5, 2011

Tolong Doakan Adik Saya


Mak Buyung ni a.k.a adik i..Lisa sedang mengalami mild contractions di mana perut kerap kali mengeras sampai dia x leh tahan..asyik la menangis..tp saya yakin dia kuat..contraction ni biasa bila kandungan dah makin membesar..Lisa dah 7 bulan lebih yer u olls..perut dia pun xde la besar mana..sekali pandang mcm dah 8 bulan dan mcm tgh tunggu hari..nak bawak badan pun dah tak larat...kalau tgok memang kesian..tapi nak buat caner kan..dia preggy twins..yang paling kesian bila dia tak boleh tido..kadang2 tido duduk..waktu malam anak dia sgt aktif yer...sentiasa bergerak2 kedua2 babies tu..tapi bila pagi elok jer duk dendiam..bukan aja dia sorang kurang tido..tapi hubby dia pun sama..risau sebab wife x leh tido kan...batuk pun dah kurang tapi sekarang hubby dia yang ambil alih batuk...better la hubby rasa sikit kan siksa wife mengandung...
tak lama lagi dh..rasa mcm baru jer dia preggy..tinggal 2 bulan lebih jer lagi...
tolong doakan dia yer..semoga dia kuat sampai la hari yang dinanti2..aminn..

7 comments:

  1. semoga semuanya selamat....
    sepupu ct pun ada gak yg ngandung twin pun lebih kurang gak...tido sambil duduk jer

    ReplyDelete
  2. alahaiii ciannya dia..
    begitu lah rupanyer org mengandung..
    alahan gitu...

    ReplyDelete
  3. semoga lisa kuat dan tabah yer.. mudah-mudahan dpt lahirkan baby yg sihat & kiut miut cam dia jugak.. :D

    ReplyDelete
  4. sian lisa..semoga allah permudahkan segalanya amin

    ReplyDelete
  5. harap dia boleh bertahan hingga 9 bulan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah