Friday, April 29, 2011

Update Rambut Dania

Dulu Dania sentiasa berambut panjang....rambut dia tu asli tau....lurus dari atas tapi curly di bahagian bwh....sangat cantik masa tuh..memang i jaga rambut dia tu...kalau pi mana2 sure ada yang menegur kata rambut dia cantik...

 Ni masa umur 3 tahun..

Ni masa umur 5 tahun

 Masuk jer tadika i terus gunting rambut dia separas bahu sebab nya rambut dia dijangkiti kutu....bengang giler masa tu...ye la..budak2 tadika kan macam2..masa tu frust sangat2.....sebab i memang sayang giler rambut dia tu....
 masa 6 tahun
Gambar terbaru

pendek terus..senang....kalau tak kang susah nak ikat2 rambut dia nak sekolah kan.....masalah kutu pun xde...setiap kali balik memang kena check....x suka la kutu2 ni....
memang x dinafikan ...i adik beradik amsa sekolah dulu memang berkutu..bergaul masa kanak2 kan...x leh nak kata apa dah...la ni i terapkan kebersihan kat anak dara i ni...
kena terima hakikat dania x leh rambut panjang dah..dan curly2 besar2 tu semua dah hilang..dah jadik lurus mcm rebonding lak...

No comments:

Post a Comment

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah