Thursday, April 28, 2011

X Payah la nak Ampu Bosss.......


Aku x paham la..ada sorang umat ni....beria2 ampu bos dia..tapi dia tak dapat apa pun...kat situ jugak tempatnya x berubah..orang lain lak yang naik..
ko pehal kan?
x boleh ke kerja elok2...sikit2 nak ampu...
buat kerja elok2 boleh x...biar rezeki tu afdal dan bersih...
x paham la...apa yang ko dapat?nak kata naik gaji banyak...biasa jer aku tengok...
hidup kalau dengki mendengki ni payah derrr....
sampai bila pun x maju....
fikir2 kanlah....umur makin tua..tunjuk la contoh terbaik....
x elok dengki kat orang ni....

3 comments:

  1. jangan dia pijak kepala orang lain kasi naik atas sudah... lagi teruk jadinya!

    ReplyDelete
  2. betul tu sis....bukan apa..mcm hampeh kan..usaha x nak..tau nak ampu jer..

    ReplyDelete
  3. klu buat keje tak ikhlas ini lah jadinya.. mmg tak kemana

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah