Tuesday, October 1, 2019

Pengumuman Top Komentator September 2019 Blog Suriaamanda

Hi korang....

Alhamdulillah hari ni kita dh masuk ke bulan Oktober...Selamat datang Oktober.....please be awesome, please be a great one and please be different, jangan jadikan tragedi Oktober macam tahun lepas....berikan SA kesihatan yang berpanjangan untuk SA harungi ujian hidup ini...lagi 2 bulan je kita nak masuk tahun 2020 kan... Cepat betul masa berlalu kan...tahun ni macam cepat jer dah nak habis tahun dah...

SA nak umumkan pemenang Top Komentator untuk bulan September jatuh kepada Sunah Sakura...



Tahniah Sunah ..

Terima kasih kerana support..buat Sunah sila berikan detail alamat dan number hp dan emailkan ke Suriaamanda@yahoo.com. Insyaallah lepas 10hb SA poskan hadiah...

So..SA buka kembali contest Top Komentator dan mencari pemenang untuk Oktober 2019

19 comments:

  1. Tahniah pd semua pemenang...alhamdulillah rezeki..

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak Sunah sakura dan yg lain. Tak mmpu nak kejar ni sbb yg lain hebat2 belaka hehe

    ReplyDelete
  3. Congrats to the winner!! clap clap clap =)

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada pemenang , alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada semua, terutamanya Kak Sunah Sakura.

    ReplyDelete
  6. eh eh kita kee yang menang tu...hahahahahha! alhamdulillah, mekasihhh kak!! nanti kita emaill..yehhaaa

    ReplyDelete
  7. Tahniah untuk semua top komentator.

    ReplyDelete
  8. yeayy..masuk list..x menang pun x pe janji masuk list hihih

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah