Thursday, November 23, 2017

Fattah Amin & Fazura Sah Bertunang!!

Haaaa...berita baik kan.... alhamdulillah akhirnya mereka buat sidang akhbar dan terjawab la sudah persoalan yang ditinggalkan selama ini...alahai....relax la makcik- makcik bawang dan netizen semua..tak yah nak marah-marah..mereka buat yang betul kan...bila bab bertunang ni x perlu nak kecoh-kecoh..its between family dan rakan terdekat aje la...kalau majlis nikah nanti baru la buat besar-besaran heboh satu dunia...ye tak..diorang tak buat salah pun...so tak yah la kontroversi sangat..diorang pun dh ngaku diorang dh bertunang...kesian Fattah ngan Fazura..dalam pada nak focus ibadah umrah mereka, macam- macam spekulasi tentang diorang kan...kalau tak kuat semangat sure terganggu ibadah....


Fattah Amin dan Fazura dalam sidang akhbar petang tadi menjelaskan hubungan mereka bedua..


Alhamdulillah...selamat bertunang dalam satu majlis yang sederhana pada 13 November dan hanya tetamu dikalangan keluarga yang meraikan..dan majlis pada 14 November adalah doa selamat untuk kedua keluarga ke Tanah Suci Mekah...

Buat Fazura dan Fattah Amin selamat bertunang dan kita tunggu la majlis nikah mereka tak lama lagi..dengarnya resepsi tahun depan kan...Majlis akad nikah akan diadakan secara tertutup bagi menghormati keputusan keluarga..betul la..privasi keluarga diorang kan..so semua media dan netizen, makcik- makcik bawang semua kena move on...hormati keputusan diorang..

Untuk meraikan mereka dalam majlis resepsi nanti diorang akan buat 2 majlis satu untuk bersama peminat dan satu lagi untuk keluarga dan rakan media...kira dah ok la tu kan..bukannya diorang lupakan media langsung...so pendekatan yang di buat oleh pasangan ini adalah terbaik bagi SA...buat apa nak kecoh- kecoh..kang citer bagai nak rak..akhirnya tak jadi sapa malu...biar la mereka menentukan dan merancang majlis mereka...

Apapun... tungguuuuuuu.......

#Fattzurabertunang....


14 comments:

  1. Doa yang baik-baik maka yang datang pun baik² sahaja. Semoga cepat jodoh mereka bersama

    ReplyDelete
  2. Tahniah Fattah & Fazura. Semoga cepat jodoh ke jinjang pelamin & kekal sampai Jannah. Benda baik kenapa nak halang kan. :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdullilah, benda baik kan SA..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..kita dengar..tengok apa dikongsi dan mendoakan..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.Moga bahagia till jannah.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.Moga bahagia till jannah.

    ReplyDelete
  7. Suka dengan Fazura.
    Moga hubungan mereka kekal hingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah moga kekal sampai syurga

    ReplyDelete
  9. akhirnya terjawab sudah status mereka..smoga dipermudahkan majlis nikah xlama lg

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. semoga perjalanan mereka membina perkahwinan dipermudahkan..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.doakan yg terbaik buat mereka

    ReplyDelete
  12. Ramai yang mendokan yang baik-baik je untuk pasangan ni, bercinta pun tak lama, terus bertunang, tup-tup dah sah nikah. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, dah selamat kahwin dah diorg berdua ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah