Friday, April 17, 2020

Kena Buli Dengan Anak Buah Sepanjang PKP...

Hi korang...

Apa perasaan korang kalau kena buli ngan anak buah hari-hari? SA antara mangsa la ni...mangsa buli si budak Dida ni...ikutkan sepanjang PKP ni SA yang patut stress or mereput bosan kan...ni takde..minah ni plak yang yang kerjanya asyik nak membuli...ayat dia kadang-kadang tu buat kita geram rasa nak picit-picit je muka dia and mulut becok dia tu...Adakala boleh buat orang sentap tau ayat dia...becok sangat mulut sampai x tau nak cakap macam mana dah kat diam...



Jom la baca conversation SA ngan anak buah SA si Dida ni ...Mak Bedah sangat mulut dia...

Conversation with Dida again

Dida : Mama..mama blom kawen ke?
Mama: Haah...belom..
Dida : Kenapa mama blom kawen...mama x jumpa suami mama yg betul-betul ke?
Mama : Haah..tak jumpa la...
Dida : Mama jangan nak kawen dengan org kat Perak tu ye...Dida marah nanti!!
Mama : Hah? Siapa?
Dida : Lelaki yg kat Perak tu la...yang hensem tu..mama x tau ke?
Mama : Ish..siapa ni Da....
Dida : Yang nama Ahmad Shahrir tu laa...itu tak boleh ye...
Mama : Elooo...itu daddy awak..adik.ipar mama..mana boleh mama kawen ngan dia!!
Dida : Memang la x boleh..sebab itu suami mommy da...daddy da kan...
Mama :🤦🤦🤦 amenda la awak ni da..mengarut je...


10 comments:

  1. Samalah. Masa ada anak buah ada pun kena buli suruh ambil itu ini. Suruh ambilkan makanan.

    ReplyDelete
  2. dia bosan la tu..cari member borak.

    ReplyDelete
  3. Haha stress mama nk jwb dida oiiii..

    ReplyDelete
  4. Rindu anak buah. Diorang memang suka tanya soalan merepek. Tapi kalau xde rindu plak

    ReplyDelete
  5. hahahahah apakahhhhh awak ni dida uikkk! soalan merepek ni biasanya pintar budaknya...😂

    ReplyDelete
  6. Hahahaha.. Amende ni dida oii... PKP punya pasal Dida pun dah mula mengarut.. Hahaha

    ReplyDelete
  7. Adoi Dida ni..merepek pulak dia. tapi seronok melayan anak anak buah suka bercakap ni.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah