Thursday, April 9, 2020

Tuala Wanita PERCUMA Untuk Semua Kaum Hawa

Enya Memberikan Sokongan Dan Ubah Semula Pemahaman Wanita Tentang Penjagaan Ketika Datang Bulan

Dalam tahun pertama sejak dilancarkan, jenama yang diterajui oleh milennial, Elaine Hong selaku Pengasas/Ketua Pegawai Eksekutifnya, ingin mengubah cara kaum wanita melihat dan membeli produk penjagaan peribadi dan betapa pentingnya perkara tersebut. 




Enya, sebuah syarikat berasaskan teknologi diterajui wanita telah mendahului industri penjagaan peribadi wanita sejak dilancarkan pada tahun 2019 di Malaysia dengan produknya yang dijamin diperbuat daripada bahan organik. Terbaharu dalam usaha mereka untuk menawarkan penyelesaian holistik kepada golongan wanita moden, syarikat ini telah melancarkan produk baharu yang diperbuat daripada kapas organik dan ditawarkan secara PERCUMA kepada pengguna. Syarikat yang dikenali dengan pengalaman pengguna yang selesa semasa datang bulan ini kini telah melebarkan operasinya di Singapura dengan pelanggan setia tersendiri. 



“Kaum wanita kini lebih berhati-hati dengan produk yang digunakan pada badan mereka khususnya apabila melibatkan penjagaan peribadi. Mereka membuat kajian sendiri untuk memastikan produk yang menjanjikan hasil yang terbaik dan syarikat pengeluar yang mempunyai nilai-nilai yang sama,” kata Elaine Hong. 

Ditubuhkan pada tahun 2019 oleh Elaine Hong, Enya menjadi jenama pilihan wanita yang menggemari elemen aestetik milennial, bahan-bahan yang diyakini dan terbaharu - langganan percuma seumur hidup. Jenama mereka menjanjikan tuala wanita daripada bahan kapas organik terus ke pintu pelanggan, mengikut kekerapan penggunaan mereka. Buat masa ini, Enya menawarkan dua produk yang boleh dibeli secara dalam talian yang menepati inisiatif mereka untuk menyokong dan menawarkan tuala wanita berasaskan bahan organik kepada kaum wanita. 



Tuala wanita kapas organik ‘Enya Basics’ : Penghantaran tuala wanita terus ke pintu setiap bulan secara mudah. Apabila anda melanggan Enya, pemotongan kad anda akan dibuat secara automatik mengikut kekerapan yang dipilih sama ada15 hari, 30 hari atau 45 hari. Kami akan menghantar email peringatan sebelum menghantar produk anda. Anda juga boleh menjarakkan atau membatalkan langganan anda tanpa mengira masa atau tempat. Pek pertama adalah percuma dan pelanggan hanya perlu membayar kos penghantaran sebanyak RM10.00. Kos penghantaran tambahan RM8.00 akan dikenakan bagi pek kedua dan seterusnya. 




Penjagaan peribadi wanita daripada kapas organik “Enya Premium” - Kapas organik menawarkan pengudaraan yang lebih baik dan mesra terhadap kulit untuk bahagian tubuh yang sensitif. Sebab itu tuala wanita Enya menjadi pilihan wanita yang menitik beratkan keselesaan. Harga biasa adalah RM18.00, manakala pelanggan bulanan boleh mendapatkan potongan harga 17%, dengan harga RM14.90. 





Enggan menganggap datang bulan sebagai subjek sensitif untuk dibincangkan, Elaine berkata, “Kita semua sudah faham bahawa kitaran haid mempunyai kaitan dengan keseimbangan tubuh badan. Sebab itu kami berhasrat untuk bekerjasama dengan rakan-rakan lain untuk mewujudkan satu komuniti yang membolehkan wanita untuk berbincang tentang topik seperti ini secara terbuka. Kami hendak memastikan ada pilihan bagi penjagaan peribadi wanita yang mudah didapatkan menerusi Enya Basics. Kami juga mengajak kaum wanita di luar sana untuk menyertai perjalanan kami ini”. 



Tuala wanita kapas organik Enya menampilkan lapisan luar yang diperbuat daripada kapas organik yang mesra terhadap kulit tanpa penggunaan pewangi dan bahan kimia. Dengan ciri-ciri amat tipis dan cepat serap yang ada, anda pasti terlupa seketika yang anda sedang menggunakan tuala wanita ini sepanjang hari. 

Sejajar dengan ‘Perintah Kawalan Pergerakan’ (PKP) di Malaysia, syarikat ini mempergiatkan penggunaan platform dalam talian mereka untuk menguar-uarkan tentang tuala wanita yang boleh didapatkan secara percuma. 

Dengan bekalan tuala wanita yang berkurangan di kedai-kedai dan semua orang mengehadkan pergerakan meeka, Enya mahu kaum wanita tahu bahawa jenama ini akan terus memenuhi keperluan peribadi mereka setiap hari. 


11 comments:

  1. Jarang dengar ada penghantaran tuala wanita sahaja.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah bagus juga program CSR macam ni...betul juga, dalam keadaan PKP ni, semua bekalan tak mencukupi, dah tentu juga bagi wanita, tuala wanita laa pentingkan...Sis nasib baik awal-awal dh simpan stok..

    ReplyDelete
  3. wahhhh bagus usaha mereka,betul jugak kan time2 pkp gini terutama yg kat kg2 tu huhuuu

    ReplyDelete
  4. wah...percuma eh???yess nak apply la kat online jap lagi

    ReplyDelete
  5. menarik, mungkin boleh cuba walaupun ianya baru lagi...

    ReplyDelete
  6. Hah boleh tambah stok dengan mudah. Order online je. Percuma je kan. Bagus inisiagif yang dilakukan masa PKP ni.

    ReplyDelete
  7. baru pertama kali dengar nama brand ni..teringat masa isu tuala wanita dari kertas kitar semula dulu..bagus juga enya ni guna kapas organik sepenuhnya...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah