Thursday, April 16, 2020

Pintaku Yang Terakhir

Hi korang...

Bosan kan? Hari Khamis yang lemau...SA masih ada banyak kerja...kejap-keja tengok laptop...ada je certain kerja nak kena buat...well jom la kita hiburkan hati sekejap...nak buat video tengah nyanyi SA segan..suara tak sedap...hahahaha.....tengah nak praktis balik menyanyi...lama dah x menyanyi, lama tak main keyboard dan lama tak main gitar...skill semua dah hilang....rindu nak main keyboard semula.la ni bakat tu jatuh kat Dania...bakat melukis pun dia dah amik dah..

SA suka lagu Dayang yang ni...nak prektis menyanyi semula la...bosan- bosan ni takde buat apa kan....dulu masa muda- muda selalu masuk pertandingan menyanyi, pernah nak jadi artis..pernah ada pengalaman masuk recording lagu..haih...kenangan manis dan pahit yang banyak...lepas tu jadi PR. Dalam masa tu buat kerja mengacara majlis jugak...agak terkenal kat Seremban...tapi itu masa muda-muda dulu la...dah tua ni semua dah takde dah...yang tinggal hanya kenangan je..sesekali pergi karaoke je la lepas gian....






Inginku pandang wajahmu
Di setiap Ketika
Tiada jemu biarpun terluka

Ingin dibelai selalu
Bagaikan waktu dulu
Rasa bahagia dalam dakapanmu

Ku rindu
wajah dan senyumanmu
Memberikan cahaya
Di dalam setiap mimpi mimpi ku

Kau pergi membawa hati ini
Tinggalkan ku sendiri dalam sepi

(Korus)
Lafazkan cinta dari bibirmu
Inginku dengar sekali lagi
Lafazkan dari hati tulus dan suci

Oh bisikan rindu nada nan syahdu
Pintaku yang terakhir darimu
Pintaku hanya satu
Usah kau berlalu

4 comments:

  1. Ok juga asah balik bakat.

    ReplyDelete
  2. Cikbunga suka dengar tapi tak suka nyanyi... Nyanyi yg senang jew🤣🤣

    ReplyDelete
  3. Kak SA..tq kembalikan ke zaman blogger..blog saya lama x jenguk...

    ReplyDelete
  4. wowww, bekas pengacara majlis terkenal di seremban ya uolssss!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah