Sunday, April 19, 2020

SA Sejenis Cepat Terjebak

Hi korang...

Mee segera atau maggi adalah makanan tersedap dan tercepat dan SA antara yang senang terjebak kalau melibatkan maggi. Kat FB asyik lalu lalang je orang masak maggi time PKP ni..geram je..kalau boleh x nak selalu sangat makan maggi tapi SA memang cepat terjebak..kalau bab maggi mmg SA kalah...hahaha...

Maggi SA mesti di tumis, ada bawang kecik, bawang putih, cili dan mesti lah kena ada sayur sawi dan dan telur...perghhh..baru complete hidup. Mee maggi tu kalau boleh mmg x suka kembang sangat...suka kenyal-kenyal gittew...


Sedap..cukup puas hati


Muka puas hati ha..


jemput makan..

Ini kisah Sabtu..SA buat sendiri maggi sebab SA x makan pulut. Adik SA buat pulut untuk sarapan hari Sabtu..kang kalau makan pulut ada plak kena call ambulan..SA alah sikit ngan pulut ni...terus tak boleh bernafas nanti...apapun...maggi kari memang all time favourite SA...sedapnyaaaaa....

Stok sempena PKP ni banyak lagi macam boleh buka kedai dh...haha....

10 comments:

  1. Sedapnya megi. Rumah ni pun banyak stok PKP. Huhu

    ReplyDelete
  2. Suka jenama Serda. Sedia pedas.

    ReplyDelete
  3. Sedapnya SA..betul makan megi, complete ada sawi, telur, cili padi..tumis bawang..walahhh layannnn..ni kang saya pun terjebak..stok megi pun byk ni..hehe

    ReplyDelete
  4. cik nor sebulan sekali jer makan maggi..dlu masak belajar hari2 makan maggi..yu nak kurangkan skit..:)

    ReplyDelete
  5. kalau takde stok maggie di rumah tak rasa nak makan sangat..hehe ♕Tiara Sapphire♕

    ReplyDelete
  6. malam tadi pun saya makan megi sebab dah teringin sangat...hahahaha

    ooo, banyak lagi ek stok, pos la ke sini sikit..hahahahhahah

    ReplyDelete
  7. Kita orang dah makan maggi 2 kali, mee sedap 1 kali sepanjang PKP ni... sebabnya bila memasing kat rumah ni tak nak nasi.. pilihan kedua adalah maggi dan mee sedap diwaktu malam he he he senang kerja den

    ReplyDelete
  8. Haritu baru makan meggi.. Sennag.. Sesekali makan maggi kan

    ReplyDelete
  9. sama kak! mesti kena tumis dan tambah sawi dan telur tu. baru umphh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah