Wednesday, November 4, 2020

Sekali Lagi Terjebak King Mangifera

Hi korang....

Terjebak lagi SA ni ha....aduhai...kawan order..siap masuk dalam grup tanya ada sapa- sapa nak selit order tak...SA apa lagi..dari last week cari mangga muda kan...tapi tu la mangga ni tak cukup kemasaman dia...ni mangga ni jenis lemak- lemak...sedap memang sedap la sebab crunchy kan....sekejap jer la SA makan..,macam makan kacang je...tapi as usual tak habis la....SA bagi kat akak cleaner..risau plak kang makan banyak masalah kat perut walau ianya tak masam kan...


Tengok gambar ni terliur semula


Close up skit gambar...


Jemput tengok...hahahaha....


Leka makan sambil buat kerja...krupp..krapp...haha


Nak?

SA dah bagi tau kan...SA ni jenis cepat terjebak...makanya hadap jer la perangai sendiri...

Korang nak cuba?

Follow la instagram diorang @kingmangifera


10 comments:

  1. kalau saya sehari je dah boleh habis seblang kecik tu.

    SA bukan jenis suka makan masam2 la rupanya..

    ReplyDelete
  2. Sedapnyaaa.. Lama xmkan jeruk mcm ni

    ReplyDelete
  3. sedap nya... tgk tv boleh habis satu bekas

    ReplyDelete
  4. Memang sedap sekali hadap habis ni kak. Kecur air liur.

    ReplyDelete
  5. sejak gastrik teruk ri tu, da trauma nak makan mangga asamboi ni kak..huhu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah