Thursday, August 16, 2018

Majlis Pernikahan Sepupu Mohd Sazrin Salam & Nur Ayuni Aisyah

Hi korang...

Kisah pernikahan adik sepupu SA Mohd Sazrin Salam di Dewan Hang Jebat Melaka berjalan dengan lancar pada 4 Ogos 2018 lepas.Seawal pagi kami gerak dari Seremban untuk menyaksikan dan meraikan majlis pernikahan yang diadakan pada jam 10.00 pagi. Dari Seremban smooth aje perjalanan dan kami sampai ontime.

Alhamdulillah majlis berjalan lancar walau ada sedikit kelam kabut sebab pagi sangat majlis nikah kan..mana nak nikah..mana nak arrange segala keperluan..tapi takpe la semua berjalan dengan baik selepas tu..kena jugak la SA bantu apa yang patut...tapi kan..bila tengok pelamin orang cantik- cantik macam ni terus rasa nak kahwin kan?hahaha...berangan jer la SA oiiii....


Pelamin atas pentas cantik sangat..


Antara barangan hantaran yang SA sempat snap gambar..


Barangan penjagaan diri lelaki


Buah- buahan


Jam Tangan


Set Tali Pinggang


Handbag wanita


Set penjagaan diri Elianto


Jam Tangan


Kasut Tinggi


Adik sepupu..tapi bukan pengantin


Pengantin menanti penuh debaran..


Dinikahkan oleh ayah pengantin perempuan


Alhamdulillah dengan sekali lafaz bergelar suami


Cincin batal air sembahyang untuk lelaki...


Keluarga dari pengantin lelaki yang sempat hadir..


Bacaan Taklik dari pengantin lelaki


batal air sembahyang















Pengantin dengan sebahagian dari keluarga


SA ambil peluang bergambar ngan pengantin..amik aura..hahaha



Alhamdulillah...

Majlis berjalan lancar...

Lepas ni majlis bersanding plak dibuat di hari dan tempat yang sama..kami semua tunggu sekejap pengantin bersiap...Adik Arin dan selamat jadi suami...

Selamat pengantin baru...

Semoga bahagia hingga ke jannah....

8 comments:

  1. Cantiknya pengantin..
    Selamat berbahagia hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  2. cntiknya pelamin n hantaran....

    ReplyDelete
  3. Tahniah SA dapat ahli baru dalam famili. Moga berkekalan hingga ke syurga

    ReplyDelete
  4. Selamat Pengantin Baru buat pengantin. Moga bahagia hingga ke anak cucu

    ReplyDelete
  5. alahai..bila tgk gambar dalam entry akak ni..trus rasa nak kawen.. calon mana calon..haha

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada pasangan pengantin....

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada pasangan pengantin :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah