Tuesday, October 2, 2018

Top Komentator September 2018 Blog Suria Amanda

Hi korang...

Maaf kelewatan umumkan pemenang pemenang top komentator blog SA..semalam SA migraine teruk sampai terpaksa MC..pagi pergi kerja lepas tu kul 11 balik sebab dh tak tahan sangat..kalau boleh tanggalkan kepala dah lama SA tanggalkan..tekanan darah pun naik sedikit sebab kurang rehat, kurang tido dan dan terlalu penat..dah sampai masa badan ni merajuk kot...

Takpe la..lupakan dulu tentang SA dan migrainenya...hari ni SA nak umumkan pemenang top komentator September 2018..SA tak share plak hadiah kali ni kan..nampak sangat SA bz sebelum ni sampai terlupa..takpe nanti hadiah dh sampai harap pemenang bleh update dalam satu entry ye...


Tahniah Shahida Dzulkafli kerana berjaya menjadi top komentator  September 2018..haaaaa...tepukkkkk....

Macam biasa emailkan details anda di Suriaamanda@yahoo.com . Tajuk email pemenang top komentator September 2018..

Untuk itu SA buka kembali contest Top Komentator  untuk Oktober 2018 dan kita tunggu siapa pemenang baru...

All the best semua....

15 comments:

  1. Tahniah pemenang.. hebat diaorg ni konsisten boleh bw tauu

    ReplyDelete
  2. Yeah!! Misi berjaya.. tq kak SA.. Dah email detail..

    ReplyDelete
  3. tahniah semua... moga SA cepat sembuh...

    ReplyDelete
  4. Tahniah diucapkan kepada pemenang Top Komentator September 2018 Blog SuriaAmanda

    ReplyDelete
  5. tahniah sha!
    aida ntah bila dpt menjuarai carta ni :)
    usaha jugak, tapi tak berhasil lagi hu hu hu hu...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah