Friday, October 19, 2018

(Review + Discount Code) Sudio NIVA Elegant True Wireless Earphone From Sweden

Tampil Elegan dengan gaya Skandinavia / Sweden minimalis Sudio NIVA


Hi korang...

Pernah guna earphone wireless??Sudio NIVÅ earphone tanpa wayar mempunyai 3.5 jam hayat bateri..kalau bateri habis..tak perlu risau kerana Sudio NIVÅ dilengkapi dengan kotak pengecas mudah alih yang anggun bergaya dan mempunyai 4 fungsi caj tambahan yang memberi 17.5 jam hayat bateri. Turut dilengkapi dengan 3 pasang "SUDIO Ear Sleeves" yang berbeza saiz mengikut kesesuaian dan keselesaan telinga anda..gaya elegant dan mewah membuatkan semua mata memandang pasti memukau.Mereka memberikan hadiah tambahan, beberapa bulan yang lalu ia adalah beg tote tetapi kali ini ia adalah satu pek 4 coaster reka bentuk Sweden untuk melengkapkan gaya hidup Hygge anda.Best kan?

Koleksi Sudio NIVÅ Black ini dijual di Malaysia dgn harga RM425. Ia merupakan Wireless Earphone dengan bunyi kedap bising TERBAIK!!! Setiap model Sudio direka dengan teliti dengan keutamaan adalah untuk pengguna kami. Reka bentuk ciptaan kami sesuai untuk setiap tujuan, sama ada anda sedang mendengar muzik dalam perjalanan ke upacara rasmi atau tidak rasmi atau menikmati hari-hari santai dengan seluar pendek dan polo. Tidak kira di mana anda berada atau apa yang anda lakukan, setiap frekuensi bunyi dari Sudio NIVA akan menjadi teman anda yang elegan.






Setiap Earphone wireless dilengkapi dengan mikrofon terbina didalamnya dan serasi dengan Android serta iOS. Kualiti bunyi adalah jelas dan tajam dengan bass yang mengagumkan. Keseluruhan adalah Sudio telah melakukan dengan baik sekali. Ciptaan kontemporari mereka ini sangat mengagumkan dan mendapat tempat dihati pencinta gadget ini..





Dibungkus dalam sarung pengisian mudah alih yang bergaya dengan bateri 500 mAh terbina didalam yang memberikan anda 3.5 jam / masa 17.5 jam. Selongsong plastik melakukan cas cepat dalam 10mins, cas penuh dalam satu jam. Reka bentuk dan gaya Skandinavia / Sweden minimalis namun elegan menjadikannya sangat eksklusif. SA memilih jalan selamat dengan Sudio NIVA berwarna hitam berbanding warna lain. Walaupun hitam adalah warna yang biasa tapi SA lebih mementingkan gaya. Hitam boleh disesuaikan dengan apa sahaja warna baju kan?






Semak kad arahan mengenai cara memulakannya. SA agak pening dan bergelut untuk memulakan penggunaan Sudio Niva ini . Pada akhirnya, SA menyedari bahawa fungsi earbuds secara individu, anda hanya perlu menekannya bersama selama 3 saat sehingga bertukar warna biru ke peranti Bluetooth dengan komputer riba atau telefon pintar anda. Senang tapi untuk permulaan memerlukan sedikit kesabaran.




Guarantee Certificate diberikan kerana product Sudio NIVA ini sangat eksklusif dan dijaga kualitinya. Pihak Sudio menawarkan 14 hari polisi pemulangan apabila anda membeli melalui www.sudiosweden.com sekiranya anda menukar fikiran anda, sila layari website untuk mengikuti langkah bahagian Pemulangan.Produk yang telah digunakan perlu berada di dalam keadaan yang sempurna dari segi pembungkusan dan produk itu sendiri. Pembeli adalah bertanggungjawab untuk kos penghantaran yang berkaitan pemulangan kepada Sudio AB di Sweden.

So..untuk readers dan followers Suriaamanda...Sudio NIVA ini juga didatangkan dengan warna putih,biru pastel dan pink. Berita baik buat follower blog Suria Amanda...anda diberikan diskaun code "SuriaAmanda15" dengan  pembelian NIVÅ di  www.sudio.com/my dan dapatkan 15% diskaun apabila anda membeli product NIVÅ. Hepp...tidak itu sahaja..lagi best apabila penghantaran percuma ke seluruh dunia. Anda hanya perlu membayar RM361.25 untuk masa tertentu sahaja dengan discount code diatas.

Jom cepat sebelum terlambat.....






23 comments:

  1. Menarik ni..
    tapi boleh tahan juga ya harga dia..hehehe :)

    ReplyDelete
  2. ekslusifnya packaging and design dia. airah ada juga tengok2 haritu tapi tak beli2 lagi.jatuh cinta dengan warna dia

    ReplyDelete
  3. Pernah tahu earphone wireless, sebab bos saya pakai. Dgn saya mcm.tak sesuai sbb telinga saya jenis letak ear phone je akan jatuh

    ReplyDelete
  4. ada wireless ni takdelah risau wayar tersangkut ke apa kan.. suka tgk design dia kak

    ReplyDelete
  5. Seriously suka betul tengok design dan colour2 Sudio Earphone ni! Bila baca specs dan review dia pon semuanya positive, best2 dan recommended kan. Bagus betul rekaannya yg ada waterproof, wireless, senang nk charge etc tu. Memang padanlah dgn harganya hehe.

    ReplyDelete
  6. harga nyer is wow :) hu hu hu hu...
    but mungkin krn teknologi nyer yg memudahkan, tu yg mahal ekk.
    terkenang zaman dedulu berwalkman ke hulu ke hilir.
    ada earphone ber wire di telinga.
    now, wireless gini, terlindung! kemas.

    ReplyDelete
  7. Bestnya, tak ada masalah nak cucuk-cucuk bagai lepas ni...

    ReplyDelete
  8. Wahh canggihlah tiada dah guna wayar atau kabel ia tu dah tapii padanlah dengan harganya tu.

    ReplyDelete
  9. senang nak bawa skali utk senaman ni. Compatible dgn iOS jugak , best!

    ReplyDelete
  10. makan bateri phone laju tak kak? hahahaha...lama betul tak guna yg wireless...skrg dok asyik guna yg headphone je...bila nak simpan la rasa semak..huhu...nmpk menarik saiz dia takde la kecik sgt...

    ReplyDelete
  11. Cantik la Kak SA.Tapi kecik sangat dahla amni sejenis kalut hahaha.
    Takut mudah hilang je nanti.

    ReplyDelete
  12. Cantiknya earphone ni.kecik je.sesuai utk anak2 muda yg suka dengar lagu ni.tapi harga not bad.hehehe

    ReplyDelete
  13. cantiknya gila earphone ni, tapi kalau i beli confirm sehari lepas tu hilang haha. tapi dia punya quality okay ke? tengok cam high quality rasa mcm nak beli pulekk

    ReplyDelete
  14. Wahhh kak SA bestnya dpt sudio nova nie. Sangat convenient. Tak adalah tali berselirat dalam beg lepas nie. Nak cas pon kudah. Design dia sgt trendy

    ReplyDelete
  15. cutenya earphone tuu! harga dia ok la compare to earpods. berbaloi jugak utk org yg selalu guna earphone. hehe

    ReplyDelete
  16. Comwl sgt earphone tu.. bwk g jogging hiking ni sennav.. tak ganggu pergerakkan.. mudah simpan dan xde la wayar sana sini hihihi

    ReplyDelete
  17. Sangat unik n trendy earphone nie yea.. AM xpandai guna earphone.. sbb xselesa sumbat kat telinga.. biasa dgn muzik cam gitu je.. maknanya bila AM pasang muzik, secara tak langsung org sekeliling pun dgr.. hehehe.. kesian org sekeliling.. terpaksa dgr lagu yg AM suka..

    ReplyDelete
  18. a wireless headphone? bagus juga ni idea...battery pun boleh tahan juga tahannya... -)

    ReplyDelete
  19. Wahhhh... cun lah SA, tp sbb jarang guna mmg xpnh tau ada jns yg wireless gini

    ReplyDelete
  20. cantiknya T_T tapi jap nak gi nangis bucu katil tengok harga dia

    ReplyDelete
  21. oo..jenis sumbat kat telinga mcam ni..kira orang tak tau la kita tengah dengar lagu ke apa kan..rileks je muka klu dlm tren tu..pdhal telinga bersumbat dengan ear phone canggih ni..wahhh..best best...

    ReplyDelete
  22. Best gila kalau ada earphone macam ni. Tak pakai nak belit-belit dengan wire semua, nk charge pun senang.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah