Monday, May 9, 2011

Akhirnya..Sampai jugak.....Melaka Bandaraya Bersejarah...

Yahoooo...akhirnya sampai gak ....rupanya kitorang dah sampai dah..tapi jalan jammed sgt2 masa tuh jadi kitorang pusing balik..sebab tuh sesat barat..hahahahah...mamat yang guide kitorang tuh hantar sampai bangunan merah ni jerk,..apa ntah nama eh..Stadthuys ke apa...(org Melaka..betul ke?)..lepas tu nak bagi duit la kat dia utk penat lelah dia kan...sekali dia x nak..dia terus jer blah....hehehehehe....

 Abang beca sikit nyer ramai time nih..ngan mcm2 lagu dan macam2 kaler beca...
 Ada pasang lagu dangdut..ada pasang lagu patriotik dan ada pasang lagu hindustan...

 Sana sini kat Melaka ada amaran ni...tapi ada ramai yang hisap rokok....ada depa kisah ke?
 heeeee...x ingin dah pakai baju nih..nampak nau kegemukkan i...semua serba serbi kembang....
 Anak dara i still maintain....weehuuuuu..ikut sapa lak kan....
Minah ni ngan tunang eh,.....kalau diorang berdua ni x ajak secara mengejut..sure x samapi Melaka ni....
sebenarnya ada lagi sepasang kapel....jap lagi eh...
mcm biasa..tunggu next entry...

1 comment:

  1. bestnya gi melaka.mana ada kembang along, cam biasa je akak nengok. tak boleh sidania, berposing je ikut mama ye.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah