Tuesday, May 24, 2011

Kembali Ke Rahmatullah>Anak Si Kecik

Last 2 week...si kucing ini telah dengan tidak sengaja mati akibat kesalahan dia sendiri....yang dia pi tido bawah tayar keta tu knapa..ini kucing kesayangan Dania plak tuh...mengikut info dari sumber2 yang boleh dipercayai..kucing ni tido bawah tayar keta..abah nak keluar jemput i masa tu sbb i balik dari vietnam..x sedar kucing ni bawah tayar..maka..terjadilah kejadian yang tidak diingini...menangis dania tgok kucing dia mati..darah terpercik sana sini...abah ckp pecah kepala kucing tu..
maafkan kesalahan dan ketidaksengajaan abahku yer wahai kucing...memang beliau tidak sengaja...
kepada si Kecik...lenkali jaga anak ko bebaik......

10 comments:

  1. abah tak sengaja tu..tp ngerinya..tatut

    ReplyDelete
  2. ngerinya.
    xsnggup nk tgk. huk3

    ReplyDelete
  3. saya pon pernah tak sengaja langar kucing... :(

    ReplyDelete
  4. aduhh sadisnye kematian ia..hukhuk.. ^_^

    ReplyDelete
  5. tp...langgar kucing serius tau..org kata kalo langgar binatang cam anjing ke apaka xpe tp kalo dah langgar kucing ni serius akan sering berlakunya kemalangan membabitkan kenderaan itu.. seriusly abg ipar saya pernah melanggar kucing tp x la sampai mati tp selepas itu motor dia selalu jek accident.. itu org dulu2 punyer cerita .."elak dr melanggar kucing' apapun Allahualam..minzalik...

    ReplyDelete
  6. siannya dania..sian jugak ngan kucing tu..tp bukan sengaja kan..

    ReplyDelete
  7. Alahaiiiiii...
    sedihnya dgr...

    ReplyDelete
  8. alamak, dia tido ke masa tu... selalunya kucing2 ni reti nak beralih kalau dengar keter dah start enjin

    ReplyDelete
  9. alahai....siannya....hukhukhukhuk....

    ReplyDelete
  10. Teringat masa hb terlanggar kucing.. tak sempat elak. Kalau brek motor belakang kitorang tak sempat elak kitorg. Takde ruang nak elak kiri dan kanan masa tu.. huhuhu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah