Thursday, May 5, 2011

Sad Ending.....Bengkak Mata Menangis..

AL FATIHAH..

 SEBAK...Wan Azleela tidak dapat menahan sedih ketika melihat jenazah dua anaknya.

KUALA PILAH: “Hati ini bagaikan mahu gugur apabila mendapati objek seperti manusia yang tersangkut pada terowong itu tubuh anak saudara,” kata Abdul Azam Wahab, 23, yang menemui mayat seorang daripada tiga beradik dihanyutkan arus deras kelmarin, ketika mandi di Hutan Lipur Ulu Bendol, di sini.
Semalam, mayat Nursyaza Alisa Said Ahmad, 5, ditemui pada jam 3.15 pagi manakala mayat adiknya, Nursyaza Azera, 4, ditemui pada jam 10.20 pagi

Mayat Nursyaza Alisa dijumpai Abdul Azam kira-kira 500 meter dari lokasi kejadian manakala Azira ditemui pasukan mencari dan menyelamat berdekatan Sekolah Kebangsaan Ulu Bendol, di sini.

Bagaimanapun, mayat Shakinah belum ditemui sehingga petang semalam dan operasi mencari masih diteruskan.


Menurut Abdul Azam yang baru melangsungkan perkahwinan Sabtu lalu, walaupun operasi secara rasmi dihentikan kira-kira jam 10.20 malam kelmarin, namun saudara-mara mangsa mengambil keputusan untuk terus mencari



****Sebak dan berguguran airmata ini...i dapat rasakan betapa luluhnya hati ibu yang kehilangan anak..sebenarnya i ada berniat dalam hati nak ajak family berkelah kat Ulu Bendul Ahad lepas..tapi x kesampaian sebab hujan...takut banyak pacat..alhamdulillah..kalau i berkeras jugak..x tau la nak kata apa...***

7 comments:

  1. sedih bila tgk tubuh kecil yang tak bernyawa... ya Allah! ko lindungilah keluarga ku dari segala bencana begini

    ReplyDelete
  2. sedih gila kan..
    nangis akak baca dlm paper tadi.. hukss..

    ReplyDelete
  3. Sweetdarling
    - mmg sedih....sekali3 anak dia pergi menghadap illahi....dugaan berat kan?

    ReplyDelete
  4. Mya
    - belum akak tgok along lagi..siap tersedu sedan masa call Lisa td..

    ReplyDelete
  5. memang sedih kan..tragis..musim hujan jgnlah pegi mandi kat waterfall..kepala air tu yg paling ditakuti..kita dok belah bwh langit mmg nampak terang..tp belah hulu/atas dah hujan lebat..tu yg sekali datang..terus sapu je semua yang ada..

    Al-Fatihah utk bidadari2 kecil itu..moga keluarganya tabah..

    ReplyDelete
  6. MasyaAllah...
    jauhkan lah kita semua dr benda2 yg bahaya. Amin

    ReplyDelete
  7. ibu mana yang dapat mmenerima hakikat anak dia hilang sekelip mata.berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Semoga ibu mereka redha ngan ketentuan dari Allah SWT.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah