Wednesday, May 4, 2011

Sapa Nak Tengok????Sila angkat tangan!!!!!

Salam u olls...

Kepada yang menantikan gambar terbaru Lisa....(minah ni x suka amik gambo dah..susah...)ini lah dia..dipersembahkan...candid terbaru Lisa..ni masa nak balik kg..mcm biasa..singgah kat satu2nya kedai yang ada kat kg kitorang...hehehe...minah tu beli jajan....

 dia x nampak tu...kita candid....
 apa lagi nak beli yang....beli banyak2 sikit sebab kedai ni bukak sampai petang jer..malam dia tutup....
susah nanti..
aisey.....terperasan laks....hehehehe....senyum masih maintain..but..look at the stomach....besor kan....1 bukan jerk lagi si kembar nak keluar...x sabar dah ibu dan ayah tu..si ayah..layan jer kehendak si ibu....tgok la baper banyak roti dia beli..tgok my princess belakang Lisa tu....dia la master mind eh..org suh berlakon..dia pi bg tau....sabar jer la....

4 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah