Monday, February 5, 2018

Mata Cantik Menawan Dengan Amalkan BerryBright®

Berry Bright Tinggi Kandungan Vitamin C, Suplemen Untuk Kesihatan Mata

Penting ke menitik beratkan kesihatan mata?Ish...biar betul tak penting...sama juga dengan kesihatan tubuh badan, mata memerlukan penjagaan rapi. Terlalu lama mata kita terdedah dengan cahaya khususnya komputer atau telefon pintar adalah tidak baik. Ini akan menjurus ke aras kerosakan retina mata yang teruk dan bila dah rosak memang dah tak boleh buat apa kecuali mendapatkan rawatan di hospital kan? Untuk itu kita semua sememangnya disarankan untuk menjaga kesihatan mata dengan sebaiknya.Keperluan dan permintaan terhadap nutrisi pemakanan bagi kesihatan mata telah naik secara dramatik disebabkan oleh gaya hidup moden kini. Nutrisi pemakanan yang lebih baik dapat membantu mengelak pelbagai penyakit yang bakal timbul dan mengekalkan penglihatan mata.



Korang pernah dengar produk BerryBright - Eye Nourishing Drink? Baru- baru ini SA diperkenalkan dengan BerryBright® yang merupakan suplemen mata yang berasaskan makanan utuh, dilengkapi dengan nutrisi penting untuk melindungi dan mengekalkan kesihatan serta penglihatan mata. Produk yang sangat istimewa dan sememangnya focus kepada kesihatan mata ini merupakan keluaran Euryka Naturopathics Sdn Bhd dan berbentuk minuman yang perlu dibancuh dengan air serta boleh diminum oleh semua peringkat usia termasuk kanak- kanak berumur 3 tahun dan ke atas. BerryBright® adalah suplemen mata berasaskan sumber semulajadi yang diformulasikan untuk membantu anda dengan mudah mengisi semula nutrien yang penting untuk melindungi dan mengekalkan mata dan visi yang sihat.

BerryBright® mengandungi nutrien larut air yang membolehkan ia diserap dengan pantas dan memberi kelegaan dan sokongan pada mata kita.Ia di formulasi untuk meningkatkan peredaran darah ( peredaran mikro) dengan menyingkirkan toksin, mengurangkan pembentukan lingkaran hitam bawah mata dan memberikan anda penglihatan yang lebih segar dan jelas.


BerryBright® disyorkan untuk mereka yang mempunyai masalah :-
  1. Mata Kering Dan Letih / Pengguna contact lens
  2. Mereka yang berhadapan dengan skrin untuk jangka masa panjang
  3. Lingkaran Hitam Bawah Mata 
  4. Masalah Rabun
  5. Terdedah dengan sinar UV setiap hari
  6. Semua peringkat umur

Kandungan Bahan Semulajadi BerryBright®

Blackcurrant Anthocyanins - Melegakan keletihan mata, mengurangkan lingkaran hitam merangsang pertumbuhan semula rhodopsin (sel mata ) untuk meningkatkan penglihatan, antioksidan dan memperbaiki peredaran darah.

Eyebright Extract - merupakan Herba Eropah digunakan secara tradisional  sebagai tonik mata bersifat sebagai sokongan untuk pelbagai penyakit mata, melegakan kekeringan mata & keletihan serta memperbaiki kesihatan visual anda.

Marigold Extract - kaya dengan sumber beta-karoten, lutein dan zeaxanthin, melindungi retina daripada pengoksidaan,melindungi makula dan menghalang cahaya biru berbahaya

Vitamin C - Antioksidan larut air bersifat melindungi mata anda dari kerosakan radikal bebas dan menguatkan kapilari mata.

Bilberry  (BerryBright® Stevia)  - Kaya dengan anthocyanin dan flavonoid, antioksidan kuat untuk mata anda secara tradisional digunakan dalam ketegangan mata dan menguatkan kapilari mata


Stevia ( BerryBright® Stevia ) - 100% pemanis semulajadi berasaskan tumbuhan,sifar kalori dan terbukti selamat untuk pesakit kencing manis.




2 Jenis Berry Bright

  1. Berry Bright Original  - Mengandungi fruktosa semulajadi, kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epal 38 kalori setiap hidangan dan sesuai untuk semua peringkat umur.
  2. Berry Bright Stevia - Tidak mengandungi gula tambahan kerana hanya menggunakan stevia sebagai pemanis. 31 kalori setiap hidangan. Diperkaya dengan antosianin Bilberi Eropah dan beri campuran. Sesuai untuk semua peringkat umur. Disyorkan juga untuk individu yang ingin mengurangkan pengambilan gula dan pesakit kencing manis.

Kenapa SA suka dengan BerryBright® ?

Setiap sachet memberikan faedah yang sama dengan memakan 100 buah Blackcurrant. Haa..percaya tak? Kandungan Vitamin C yang tinggi iaitu 500mg setiap sachet yang bersamaan dengan 10 biji buah oren. BerryBright® tidak mempunyai bahan pengawet dan sangat sesuai untuk mereka yang Vegetarian. Dan yang paling penting ianya adalah HALAL dan disahkan oleh JAKIM Malaysia.


Cadangan Hidangan 

Adalah disarankan untuk mengambil 1 sachet pada waktu pagi dan 1 sachet pada waktu malam sebelum makan.

Cara Pengambilan

  • Sediakan 150ml air bersuhu bilik/ air sejuk
  • Tambah satu sachet Bright Berry
  • Kacau, gaul sehingga larut dan minum dengan segera untuk mengelakkan pengoksidaan.




Mudah kan? Dan percaya la..rasanya sangat sedap dan tidak terlalu manis...yang SA minum ni Berry Bright  Original..rasa lebih kepada manis-manis buah dan sangat sedap...kalau boleh nak minum sepanjang hari tp sehari satu sachet aje kan...hehehe...melampau kan....


SA sangat- sangat recommend korang untuk mencuba BerryBright - Eye Nourishing Drink ini kerana produk ini telah diiktiraf dan merupakan Pemenang anugerah  Kategori "Makanan Kesihatan" Malaysia Health & Wellness Brand Awards 2017 yang dianjurkan bersama Sinchew Daily and Lie Magazines, disokong dan disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Selain itu merupakan pemenang  "Anugerah Penjagaan Mata Semulajadi Terbaik"Natural Health Readers' Choice Awards 2014, 2015, 2017 dan merupakan pemenang Kategori "penjagaan mata" Long Life Health & Beauty Awards 2014 & 2015.

Korang nak mata yang sihat dan cantik selalu?Korang boleh Berry Bright ini secara online atau dapatkan di semua farmasi di seluruh Malaysia. Istimewa buat semua follower SA yang nak beli Berry Bright ini dapatkan diskaun 15% dengan memasukkan kod di bawah untuk belian secara online. Kod ini sah sehingga 15 March 2018 sahaja.

"suriaamandadc01"


maklumat lanjut sila layari:

32 comments:

  1. Menarik...
    nieyl amalkan minum inner shine...

    ReplyDelete
  2. Cantik sgt warna packaging dia kak. Buat rasa nak minum banyak2. khasiat berry bright ni pun banyak.

    ReplyDelete
  3. Omg.. Bagusny untuk mata. Nak pi cari la..

    ReplyDelete
  4. Makin bersinar sinarlah mata akak lepas ni

    ReplyDelete
  5. I baru try produk ni hari ni... yummy drink... eyes shinnier.. haha~

    ReplyDelete
  6. Catchy la warna packaging dia. Warna purple terang macam tu, lagi menarik bila org tengok. Ini dalam bentuk serbuk ke atau jeli?

    ReplyDelete
  7. Warna purple...menarik. kalau kawan akak dia selalu ingatkan warna purple ialah lambang kasih sayang. Jadinya kenalah sayang dan jaga badan dengan beli produk yang baik.

    ReplyDelete
  8. Lia suka Berrybright ni lagi perisa blackcurrant plak kan. Nak minum pun sedap kan. Lepas mata pun bersinar dan sihat.

    www.liahasty.com

    ReplyDelete
  9. Khasiat berry ni memang ramai dah tau. Good antioxidants dan anticancer juga. Selain mata menawan. Ia ibarat vitamin utk kita. Vitamin C Elok di amalkan. Kalau dpt product ada semua manfaat dan kebaikan macam BerryBright lagi la bagus. Amalkan secara konsisten k kak

    ReplyDelete
  10. packaging dia menarik betul lah ... sesuai dengan manfaat nak diberikan tu, untuk mata cantik.

    ReplyDelete
  11. Wonder if it's safe for pregnanat ladies as well, recently my eye sight is getting worse, if this can help me I would really buy and try it out.

    ReplyDelete
    Replies
    1. for pregnant lady must get doctor advise before consume..

      Delete
  12. boleh consider ni as food supplement yang bagus. power mata makin teruk..

    ReplyDelete
  13. bagus yer produk ni. dulu tahu produk untuk mata innershine jer. nnt nak try juga la minum berry bright ni

    ReplyDelete
  14. Eh, penjagaan mata memang penting bagi nampak bersinar-sinar dan menawan. Dulu selalu makan innershine tapi saya tak suka sangat sebab terlalu manis. Nanti nak try produk ni pulak

    ReplyDelete
  15. Mata letih, eyebag, rabun semua mommy ada..huhuhu nak kena juga lah amik supplemen untuk mata ni.. risaunya baru 32 mata dah rabun dan makin rabun

    ReplyDelete
  16. dedolu, aida pernah makan berry jugak tau tapi dari ayam brand.
    masa tu mata kena merah2 and gatal2 sebab contact lens.
    memang ok la. mahal la jugak ayam brand tu. inner shine ke hape ke. tak ingat plak.
    sama kot dgn yg ni. khasiat nye khas utk mata ekk...

    ReplyDelete
  17. Macam mana ye tekstur serbuk ni. Macam berminat pulak sebab mata ni asyik menghadap skrin je. Serius penat bila mata menghadap skrin tapi kerja nak kena siap jugak

    ReplyDelete
  18. Ok x. Takut juga bila makan ‘acam2 suplemen ni.. takut body x tahan huhuh

    ReplyDelete
  19. Huhu. Macam2 nak kena makan dan minum ni untuk kesihatan. Bella punya mata sensitif..sentiasa dry n merah walaupun tido berja2. Dahla keje mengadap PC, balik umah mengadap lappy pula. Aiyoo risau pulak sebab tak jaga mata ni. Nak cuba la produk ni.

    ReplyDelete
  20. Bagus ke?? Mata mmg jenis kering..la ni main naik pulak power, bleh lah cuba ni nanti

    ReplyDelete
  21. bestnya kalau dapat cuba produck untuk mata nie. sbb selalu ambil gambar jadi mata kena jugak jaga sbb lately dah nampak merah2 sikit.

    ReplyDelete
  22. mata Mai ni memang kerap rasa letihnya sebab kerja mengadap pc je, bolehlah cuba berryright ni. mana tau mata ok lepas guna ni

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  23. Nak ken cub gamkny produk ni. Mata kalau tak siht mesti effect seluruh badn. Nmpak lesu dn x okay. Hope produk ni okay lh utk sya

    ReplyDelete
  24. mata pun penting juga untuk dijaga kan..sebab mata ni memainkan peranan penting dalam kehidupan seharian..lagi lah mata kita ni cepat letih bila mengadap pc hari²

    ReplyDelete
  25. Kak Sue macam tertarik pulak dengan produk nie SA..

    ReplyDelete
  26. Macam-macam minuman kesihatan di pasaran sekarang ni. Yang penting, ianya selamat dan halal oleh JAKIM.

    ReplyDelete
  27. Macam menarik pula produk ni. Nak try juga la

    ReplyDelete
  28. bagus kan ada juga produk unuk mata, ye la kan, aset penting yang harus kita jaga.

    ReplyDelete
  29. Banyak dah produk kesihatan di pasaran. tepuk dada tanyalah hati.. mana yang berkenan dan serasi..

    ReplyDelete
  30. Memang terbaik bila ada produk untuk mata cantik dan bersinar ni... Yang penting selamat dan halal.. Pasti banyak permintaannya tuh nanti

    ReplyDelete
  31. Makin cantik dan bersinar mata sis..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah