Sunday, April 1, 2018

Aizamia 3 & Illya LeYa Pemenang Top Komentator March 2018

Hi korang..

Sampai dh masa untuk umumkan pemenang Top Komentator March 2018


Tahniah kepada 2 pemenang  seperti yang SA janjikan...yeay..kita dh ada pemenang dan dan korang boleh nampak kat senarai diatas tu siapa yang bertuah kan...
Dua pemenang tersebut adalah....
1. Aizamia 3
2. Illya LeYa
Tahniah ye...
Sila emailkan details kepada SA di Suriaamanda@yahoo.com. Tajuk email Pemenang Top Komentator March 2018.

Jumpa lagi untuk contest Top Komentator April 2018. Kita tengok siapa yang kena..

15 comments:

  1. Wahhh tahniah!! Dah lama ciktie tak singgah sini

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat pemenang.. busy dah skarang ni tak sempat nk singgah selalu kak.

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak jadi pemenang top komentar di sini.
    Terima kasih SA dan semua. Nanti ai emel takpun ai pm tepi boleh.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. Eh3x.. Namaku tersenarai laa.. Tq Kak SA... okay2 laju send email.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kpd pemenang.... sure tak sabo tunggu hadiah tu hihi

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada pemenang yang terpilih.

    ReplyDelete
  7. wahhh tahniah kepada pemenang! :D

    ReplyDelete
  8. e'eh. terselit nama aida kat situ.
    marbeles la aizamia.
    camne la dia carik masa utk byk blogwalking :)

    ReplyDelete
  9. Congrats both of you hee :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah