Saturday, June 15, 2019

Rumah Sewa SA Banjir Kilat...

Hi korang....

Selasa lepas rumah sewa SA banjir kilat...hujan turun lebat kan beberapa jam..banyak tempat banjir kilat..termasuk rumah sewa SA ni ha..memang SA menyewa kawasan kampung..nasib rumah townhouse...depan rumah memang sungai...just tak sangka plak air naik..kawan kat rumah bagi tau siap bg gambar lagi....


Nampak sungai tu..naik dh airnya...seriau tengok


Air makin naik dan melimpah ke rumah


Ni jalan belakang pun sama..


Kereta housemate..dia tgh keja plak time ni


Nasib air surut cepat..

Risau jugak kan...kalau melarat..SA mmg la bleh selamatkan diri balik ke Seremban..kawan2 lain? diorang kampung jauh2..ikjtkan x yah risau tp macam pentingkan diri sendiri plak...rasa macam x baik plak kan..sekarang mmg musim hujan..lebat bukan main lagi..kalau lebat 3-4 jam..sungai depan tu memang airnya akan naik...

6 comments:

  1. Kena sentiasa berjaga-jagalah. Semoga dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  2. Dekat juga sungai tu dengan rumah.
    Nasib baik banjir kilat aje.

    ReplyDelete
  3. Memang lebat pun hujan selasa lepas. sekolah agama anak saya pun banjir...alhamdulillah semua selamat. Semoga lebih berjaga-jaga kalau hujan lepas ni.

    ReplyDelete
  4. Hujan kilat ni kan. Sb cpt naik, cpt surut. Nasib baik tak ada apa2 berlaku. Selamat semuanya

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan urusan SA dan rakan rakan

    ReplyDelete
  6. aduh kalau musim hujan ni, mmg tak boleh buat apa..alhamdulillah hujan, sejuk sikit..tapi kalau dah banjir camni, berjaga2 SA next time..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah