Wednesday, September 1, 2010

Ragam Atuk dan Cucu

elok jer tgok TV
atuk start mengusik
berebut bantal ngan atuk...
sampai kaki dah naik dah...atuk tetap x mengalah
bantal kena kat muka atuk...tgok la muka dia masam...
kejadian last week..masa tgh tunggu nak buka posa..ni la kerja atuk ngan cucu nih..atuk lak x reti nak duk diam tapi kerjanya menyakat..minah kecik ni kalau dah nak sampai time berbuka baring jer la kerja dia..dah tak larat..dengan muka masam lagi..x pernah nak senyum..kalau time sahur lagi lak...seram tgok muka masam dia....x leh tegur..ckp memetir jer..marah konon kena paksa bangun sahur..tapi bangun jugak..dania..dania..mentang2 satu2nya cucu kesayangan kan....


2 comments:

  1. ni atuk buli cucu ke cucu buli atuk nie....kire same2 buli laaaa keh keh keh ....

    gitu laa kalo budak2 yg puase kan lisa....depa pun ade hangin kus2 nyer.....dah tu, dania ni puase penoh tak nieh....ko kene siap2 duit raye tuk die nie heheehehh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah