Monday, September 27, 2010

Hadiahnya

Dah umur 6 thn ni makin pandai bergaya walau spec tu pinjam eh...

dah besar anak buah Mak Yang

pose...

Puteri Damia bukan Dania yer

alamak silau lak..

gaya mesti mantop..

sampai kuyu2 mata baca buku

cerita bergambar..dia lebih suka kepada komik tapi kena paksa jugak baca dari page 1

leka dia


Ini la hadiah yang mama dan papa to be dia bagi...2 buah buku cerita yang reganya kalah novel melayu alaf 21..sesekali kan...sesekali apa..ni dah selalu beli buku mahal ok...tapi x reti jaga..kalau boleh nak bagi kawan2 dia semua baca...pemurah sesangat...kalau bab bagi orang memang no 1..ntah perangai sapa dia ikut..;) x reti kedekut langsung!


4 comments:

  1. maafkan akak ye akak sebut nama anak buah ko dania.puteri damia namanya.

    ReplyDelete
  2. Kak Ina Mail
    - mmg ramai keliru..selalu ada jer panggil dia damia..

    ReplyDelete
  3. dania makin besar makin lawa cam mummy & untie dia! :D

    ReplyDelete
  4. Neenaanuar
    - haah kan...comel mcm mama and untie Nin dia...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah