Thursday, September 2, 2010

Mengapa Gadis Tertawan Dengan Lelaki Lebih Berusia??




Sekarang dah macam jadi trend gadis2 di luar sana yang berminat dengan lelaki berusia..nampak mcm pelik kan..macam takde taste..tapi kalau difikirkan semula ada la logik ngan tak logiknya..setiap gadis memang mengimpikan kriteria pasangan yang indah. Menyedari jejaka idaman hanya khayalan,mereka mencari cinta sebenar,tetapi lelaki berusia menjadi pilihan hati..apakah rahsia lelaki berpengalaman ni?
  1. Setia - mcm la lelaki seusia x setia kan?


  2. Berharta - Huh materialistik la plak...


  3. Bergaya - maybe ye sebab sekarang banyak lelaki metroseksual


  4. Melindungi - ye jugak kot sebab matang kan?


  5. Memberi Kasih sayang - yer ker..mcm la lelaki seusia x tau bagi kasih sayang kan?


  6. Romantik - Setuju....100%


  7. Stabil - setuju jugak..sebab selalunya diorang mmg stabil


  8. Berpengalaman - itu sudah mesti...


  9. Berwawasan - ini kurang setuju..x semua la..segelintir jer kot...

Apak kurangnya lelaki muda?


  1. tidak berharta - maybe belum jumpa karier yang sesuai


  2. Kebudak - budakkan - ye setuju sangat!


  3. Darah muda - memang betul..sebab panas baran x bertempat..


  4. Mata Keranjang - belum jumpa atau banyak sangat pilihan..mudah tergoda


  5. Jangka Hayat perhubungan tidak lama - selalunya mcm tu la kan..


  6. Mementingkan keseronokkan -betul 100%


  7. Ego Tinggi - memang ego...

4 comments:

  1. majoriti suke yg mcm tu..tp sy ta..sy prefer sebaya dn dh dpt yg sebaya..hehehe~ =D

    ReplyDelete
  2. ermm ada btoi gak list tu.. tp sbb plg utama kawen org tua sbb nak cepat senang (org tua dah berharta dan stabil)yg len² kena pejam mata jer r.. heheheh.. kalau org muda lak lom berharta lg.. so kena same² susah dulu..

    saya bertemu jodoh ngan org sebaya... so kene r susah² dulu.. hahaha

    p/s u jump i jump.. hehe

    ReplyDelete
  3. lelaki berusia a.k.a tua terlalu romantik..saya x suka..:)

    ReplyDelete
  4. sebaya udah le....senang jaga.simple..huhu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah