Wednesday, September 22, 2010

Comel Tak Saya

Oh..ini budak memang comel di hati kami..tapi ada anak Korea celup yang lagi comel tau...
cakap dia pun comel jer..x tau apa butir bicara dia..baru setahun usia tapi mengalahkan boy jer..padahal girl...
v
v
v
v
v

apa jer abang dia buat..dia pun ikut...si abang Wafi....si adik Wafa..sonang nak ingat sonang nak panggil...si Wafi ni pemalu...penyegan dan segala pe..tapi kalau hulur duit raya memang laju jer la...pas tu jgn harap nak pegang lepas salam dan kiss2 terus dia lari...

si adik Wafa ni..mesra alam..elokkkk jer nak kat orang tapi membebel bahasa dia sendiri ala2 korea..rupa dah mcm anak Korea dah..maka bapak eh Melayu..cane tah dapat anak mcm Korea ..putih kulit dia..rendah jer orangnya..comelll..rasa mcm nak pijak2

tegok la tuh...x comel ker? ishh xde perasaaan la kata x comel....putih dia sampai kesan kena gigit nyamuk kat kaki di tu pun leh nampak...sabar aje la...tunggu turn Lisa lak..belum ada berita gembira lagi la u olls...kena usaha lebih lagi ni..x nak mengharap sangat nanti frust....doakan yer...


3 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah