Thursday, September 30, 2010

Nilai 3 - Membuang masa..

Harga pinggan lawa tuh sebiji RM5.50 - murah ke mahal?

lambakkan pelbagai mangkuk

Ingatkan kaca..sekali melamine la...tapi cantik..
abang belek apa tu bang...

Abah..bengang sebab semuanya melamine..dia cari mangkuk kaca..

aksi seorang blogger...

Rasukan Ablasa sengal...

Dania maintain..tapi laki Lisa tgok la...menunjukkan kesengalan...
Buat aksi mengarut...

Nih aksi sopan yang ada....

Balik jer...Jemmmm....padan muka masuk lagi highway..Lisa lepas sebab guna jalan lama

Mesti tension kan....

Sampai2 jer kat Nilai 3 kami di sambut dengan replika mcm2 binatang..aikk sejak bila Nilai 3 jadi mcm zoo..ada gajah, zirafah la..dinasour la..replika pyramid dan eiffel tower pun ado...dah lama x pi mcm2 berubah...kami pi sini sebab ada orang tu cari manik nak buat baju..yang suami isteri evergreen tuh nak cari pinggan mangkuk..si ateh nak survey lampu utk rumah baru..Lisa lak..dapat la 2 pasang kain nak buat baju kurung..panas dan hujan yer u olls..memang x berapa best nak jalan..last2 pi kedai lampu Ateh beli 3 set kipas canggih dan lampu cantik..habih RM700 utk semua tuh..ha...harga runtuh tu u olls..kalau pegi tempat lain..nan ado nyo rega mcm tuh..ribu riban ko dapek....alahai..gambar kat kodai lampu xdo yo..diorang x bagi amik...ntah hapo2 ntah..mcm la kalau amik gambar diorang bankrup...kedekut...nasib baik lampu ko bagi rega spesel..kalau tak..dah lama blah dah....balik pulak..diorang terperangkap dalam jemm kat hiway..Lisa selamat sampai rumah sebabnya...ikut jalan lama..untung ada suami bijak.......


5 comments:

  1. bess jugak perabih duit kat nilai mmg berbaloi hehe

    ReplyDelete
  2. bestnyer..dah lama tak ke nilai.. panas sgt lah

    ReplyDelete
  3. dekat corok mana lisa jumpa pinggan mangkuk tuh...ade pegi nilai 3 ari tu, nan ado jumpanya...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah