Monday, September 27, 2010

Pemberitahuan @Berita Sedih

gambar sebelum keguguran


Lisa mengambil kesempatan ini untuk berkongsi berita sedih..Lisa tau ramai yang gembira dengar berita Lisa berbadan dua hari tu..tapi impian untuk menjadi ibu belum kesampaian..Lisa keguguran..Lisa mengalami tumpah darah dan doktor mengesahkan Lisa dah tak mengandung..Lisa hanya merasa menjadi Ibu utk 2 minggu selepas ramadan..memang hati Lisa kuat mengatakan Lisa mengandung kerana berjaya berpuasa penuh,tapi selepas 2 minggu Lisa tumpah darah..tak sempat nak mengesahkan kehamilan..sedih memang sedih tapi dah takde rezeki Lisa redha aje..sebeb tu sekarang mak mertua Lisa suruh Lisa berpantang..x boleh minum ais, tak boleh makan pedas2 dan x boleh makan benda2 masam dah...Harap ada rezeki Lisa di masa akan datang insyaallah..doakan Lisa yer...

12 comments:

  1. alahai... sabar yer lisa.. bukan rezeki lisa.. cuba lgi k.. hehe...

    jgn lupa pantang tau....

    ReplyDelete
  2. cuba lagi nanti ok. jgn sedih dan jaga kesihatan..

    ReplyDelete
  3. lar ye ke Lisa? Saber yer Lisa, belum ada rezeki. InsyaAllah nanti adalah tuh. sekarang nie just jaga kesihatan baik2 yer.

    ReplyDelete
  4. shu shinju
    - itu la..insyallah Lisa ok..

    ReplyDelete
  5. gadis
    - terima kasih..insyallah Lisa ok..

    ReplyDelete
  6. Deqna
    - mcm tu la nampaknya...lom rezki deqna..marissa lom dapat kawan lagi nampaknya..

    ReplyDelete
  7. sbr ye sis..insya'allah ade lg rezeki tu..
    take care tau =)

    ReplyDelete
  8. Sabar je, belum ada rezeki.asam tu memang tak boleh makan.tak eloklah.dengar cakap mak.

    ReplyDelete
  9. tak tahu pun lisa mengandung btw mgkin bukan rezeki tu..

    ReplyDelete
  10. banyakkan bersabar yer lisa... lom ade rezeki lagi tu.. teruskan berusaha.. take care!

    ReplyDelete
  11. alahaiiii...sabar yer, belum ade rezeki nampaknya.
    takpe usaha lagi

    ReplyDelete
  12. sori beb, xtau...
    sabar k... insya akan ada rezeki utk ko nanti...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah