Tuesday, September 7, 2010

TAG FROM AZZEY


Wah...lama sungguh x buat Tag...kali ni Lisa dapat tag dari Azzey..terima kasih la yer Azzey...walaupun dalam kemalasan..Lisa buat jugak la...dan terima kasih jugak kepada Nukilan Gadis Kampung..Lisa x terjah lagi blog beliau..

Macam biasa kalau dah dapat tag tu mestilah kena buat kerja sikit kan..ala x banyak mana pun soalannya dan sebab tak banyak tu la Lisa buat Tag nih...hahahah giler keji kan...

soalannya
  1. SAPA YANG BAGI AWARD NIH >sila beri link yer..disini

2. TAG PADA 10 ORANG KAWAN @LEBIH SERTA BERITAHU TTG AWARD INI.

dengan itu Lisa menggunakan kuasa mengetag kawan2 di bawah..kawan2 yang lain pun kalau nak amik tag ni..di persilakan..terima kasih buat Azzey..nak tahu ttg Azzey..sila le KLIK

Huh...fewww..panas!!selesai jugak akhirnya..puas belek satu2 Link..eh ada soalan last la

3. APA YANG KORANG SUKA TTG BLOG KORANG..oh..Lisa suka blog Lisa sebab ianya menjadi medan pertemuan dan persahabatan dengan kawan2 alam maya..walau baru jumpa sorang iaitu kak pepel itupun jumpa time Lisa kahwin ari tu...Lisa juga berharap dapat bertemu kawan2 yang lain..bila..dimana biar lah allah yang tentukan...hehehe..

oh..ini ajelah jawapan lisa untuk tag ni...mekasih...

FRIENDSHIP NEVER END EH KENGKAWAN..I LOVE YOU ALL!!!


6 comments:

  1. Jalur lebar x membataskan ikatan persahabatan...

    ReplyDelete
  2. SURIA AMANDA: TQ......Friendship forever ya...

    ReplyDelete
  3. thanks for the tag.. iALlah...lepas raya la saya buat yer... skrg ni x sempat la.... rumah kena kemas, raya x lama lagi.. hehe..

    p/s: Selamat HAri raya!!!!!!

    ReplyDelete
  4. persahabatan alam maya...mmg happeninggg dear

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah