Tuesday, September 21, 2010

Gambar Raya yang tak seberapa...

sedondon ngan budak kecik tu kan?

dak kecik jadi anak Lisa..

Ateh best pakai baju biasa jer..dikno ttp mantop katanya

orang demam..

tangan sapa la yang Parkinson nih

mak jer gigih pakai baju raya..abah maleh sbb panas


Raya tahun ni mmg tragis..xde langsung gambar raya sebelah suami...kalau ada pun sebelah family Lisa jer..ntah kenapa masing2 malas nak ambik gambar tapi rajin utk makan melantak di pagi raya dari hari raya 1-3,ntah apa2 ntah..caner la hakak nak jadi blogger tegar nih...pas tuh gambar yang ada baju lak sedondon ngan si Dania..dah masa pi jalan2 umah jiran2 kampung diorang cakap Dania anak Lisa..layan kan aje la...pandai mak ko eh Dania..malas berjalan post anak jer...oh..semua muka2 diatas adalah beraya atas paksaan especially Ateh ngan Along..meka2 x sihat..nak2 Along..dan2 demam...sabar jer la...


7 comments:

  1. kenapa abang sebelah tu monyok je?tak dapat duit raya ye.sebelah ateh sapa ? cun je.

    ReplyDelete
  2. maklum...pagi raya kan boleh mkn siang2...sebab tu bertempiaran tak sempat nak bergambar kot...
    takpe. gambar biskut raya pun boleh taruk dlm blog juge. :)

    ReplyDelete
  3. Kak ina mail
    - itu ler akibatnya kalau si Dania pegang kamera..dia main taram jer ambik gambar..sebelah ateh tu la si bongsu yang belajar kat Sarawak tu..

    ReplyDelete
  4. salam..keciannya dengan abah kamu tu..nasib baik tak teruk..tentu best dodol tu kan

    ooo puan doc yang jual keropok tu ek..

    akak pun suker dgn daging segar..manis rasanya

    ReplyDelete
  5. sama la mcm akak, kamera je beria-ia bawak. Tapi snap je idakk.

    ReplyDelete
  6. paksa rela cari tukang ambik gambo ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah