Friday, September 24, 2010

Lalat atau Langau..

Syoh..syoh...(eh ini halau ayam..lantak la)..

Kenapa ada manusia yang sentiasa dengki dgn kita? masuk kerja pagi2 di penghulu segala hari adalah untuk sentiasa tenang..last kerja hari ni..esok overtime...tetiba ada lak anony a.k.a lalat atau langau bagi comment kat entry F.A.M.I.L.Y semalam..apa masalah dia tak puas hati ntah..meroyan ke apa siap mencarut bagai...kenal dia pun tak..tetiba masuk blog orang mengata dan mencarut...syoh!pergi kau duduk di sana..apa guna ko menceceh di blog aku nih!!(baca ikut sora ibu mertuaku)..tak suka entry tu x apa..terasa? itu bukan masalah Lisa..Lisa hanya ingin berkongsi utk dibuat renungan..zaman sekarang anak2 dah lupa family..sanggup lari...tapi penyebabnya kekadang siapa? kita orang dewasa atau ibu bapa..salah ke Lisa berkongsi sesuatu..terpulang la..ini tak kata lak Lisa x sedar diri..belum ada anak tapi berlagak mcm dah ada anak 4...singkat betul pemikiran kamu ye wahai lalat...x per..sempena hari baik ni..Lisa maafkan dia...cuma satu Lisa pinta...nyah ko dari blogku ini!!!

3 comments:

  1. SURIA AMANDA: Halau je...buat menyemak je langau tu.......hu3......Nanti kita halau sama2 ye...:)

    ReplyDelete
  2. ingatkan spesis lalat langau nie semua dah pupus.
    ada lagi rupanya.. adoii..
    sabar je la lisa

    ReplyDelete
  3. ini penggangu giler...
    lebih dari langau dah...
    :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah