Wednesday, September 29, 2010

Jom!!Ber Fish SPA secara Percuma....

Feeling gadis sunti yang ayu konon..tang atas dah ok..tang bawah...kesiannn..lari la sapa nak pinang budak ni..sengal!!!
Mak aii..Ateh..apasal ko gumuksss..

Tuan tanah mesti ado...

sebelum terjun..posing harus yer...

Posing mesti mantop

Muka orang x mandi..

Nak tunjuk anak rama2 di hujung jari...apasal rama2 melekat kat Lisa jer yer?

Air yang jernih sampai nampak kaki Dania..oh..banyak ikan ye anak2..x yang pergi fish spa..ikan terlalu jinak unt mengSPA kan kaki kami...
gaya..gaya..gaya...gaya ateh paling x tahan


Lokasi : Jeram Sri Pilah
Tujuan : dah tentu nak mandi sebab xdo air umah Mak Lang..
Tarikh : Lupo la...
Mangsa keadaan : Lisa suami isteri, Along dan Dania, Ateh, Dikno dan Ayong ( tidak kelihatan)

3 comments:

  1. Dah lama tak mandi sungai.selalunya akak pergi lubuk petai.tapi tempatnya dalam hutan sikit. air kat jeram tu berseh ye.

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaa kat mana ni? belakang umah ke?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah