Tuesday, September 7, 2010

Main Bunga Api

dania..seronok betul dia..
yang baju pink tu dah mmg mengidam main bunga api...

tgok..laki pun join sekaki..

setakat bunga api mcm tu x kick la wei..

mama sapa nih...over..mengalahkan anak dia..

budak kecik ni pun x takot..oho..bunga api x takut..orang usik takut..

mcm la pandai sangat...

amboiii....

sekali atuk pun mengajar...

abah dia sibuk merakam aksi anak sampai aksi sendiri kena rakam..

Bunga api dengan hari raya memang x leh dipisahkan...
korang pun sama main kan...
so bukan Lisa sorang ajer eh....yang dah tua lebih2 dari budak kecik..x caya tengok la gambar tu...
bukan apa u olls..nanti dah ada anak sendiri senang..layan jer....


3 comments:

  1. SURIA AMANDA: Zaman main bg api dh berlalu.....skrg zaman belikan bg api je.....hik3.....tp blh ke bl bg api?

    ReplyDelete
  2. takpe...orang besar tolong budak2 main bunga api
    budak2 tak bleh main lebeh2 nnt terbakat baju muahahaha...alasan kannnn

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah