Thursday, September 30, 2010

Budak nakal dah x takut orang...

Kenakalan menjadi2..aksi tanpa ada perasaan...

nakal sebab orang lain nak sos dia x bagi..tapi...

Kalau Acu nak..boleh ajer...ini tidak adil!!!

tengok la muka dia tuh....
muka dengki..
aksi spontan...

sessi beramah mesra dengan Mak Yang...

Asyik makan udang bakar..peberet dia yer...

Yeay!!!Zikri pandai....

Cakkk...sayang dia...


Agaknya dah selalu jumpa ataupun sebab dah besar maka dia pun berubah,sebelum ni memang susah nak tengok dia main2 sama alone tanpa mak abah dia..kalau tak tu kan..melekat jer la...usik sikit nanges..tapi kali ni dia behave sikit...cuma belum boleh bercakap seperti kanak2 seusia..sebab apa tak tau pulak..mungkin manja sangat atau memang dimanjakan oleh mak abah dia..mungkin jugak orang tua2 ckp budak lelaki lambat serba serbi dari budak perempuan...no comment la..layan jer gambar yer...


2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah