Thursday, September 23, 2010

Akhirnya..Nasibmu Terbela Wahai Syafiah Humaira

Si kecil yang malang..menjadi mangsa kerakusan manusia yang bernama binatang..Namun pembunuhmu mendapat hukuman yang setimpal...Semoga dirimu aman disana..berlari2 di sekeliling taman syurga..mungkin bersama rakan2 seusia..yang turut menjadi mangsa..damailah adik Syafiah...tenanglah rohmu....
kerana...
v
v
v
v
v


Si dia ini...


dijatuhi hukuman gantung sampai mati oleh Mahkamah Tinggi Shah Alam,semalam setelah didapati bersalah membunuh Syafiah Humaira Sahari Februari lalu dan setelah mendapati pihak pembelaan gagal membuktikan keraguan munasabah terhadap pertuduhan..
Namun Ibu kanak2 itu tetap menyayangi lelaki ini yang juga merupakan teman lelakinya..Mohd Fazli juga dijatuhkan hukuman tepat pada hari lahirnya yang ke 28 tahun semalam.
Semoga kisah ini menjadi tauladan buat kita semua..perbuatan dibalas setimpal yer...tidak mungkin lepas sampai bila2...
Alfatihah buat adik Syafiah Humaira...

7 comments:

  1. mmg lieya sokong keputusan nie.....manusia yg kejam mcm ni mmg tak patut hidup ...... moga die mendpat balasan yg setimpal di akhirat kelak

    ReplyDelete
  2. bagus la mcm tu..terbela nasibnya..

    sian dia :(

    ReplyDelete
  3. naseb yg xberbaloi...
    mamat tue patut rejam depan org ramai jew...

    ReplyDelete
  4. Salam Suria...
    Syukur sgt2 dgn keputusan ni...mmg setimpal dgn apa yg telah dilakukannnya...namun yg pasti Humaira sekarang dlm jagaan Pencipta... dgn ceria...gembira dan bersuka ria....

    ReplyDelete
  5. ko bunuh orang.. ko kena bunuh balik..
    pdan ngan muka..
    sesedap rasa je kan bunuh budak kecik..
    hah, nie amek bahagian ko kat dunia..
    akhirat nnti sendiri jawab..
    al-fatihah buat arwah syafiah humaira..

    ReplyDelete
  6. keadilan yang macam ini yg kita harapkan dari kes-kes lain juga..

    ReplyDelete
  7. Nasib baik tak kena bakar cam sosilawati.elok nya ngan mak dia sekali kena gantung.sama je

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah