Monday, September 20, 2010

Sambungan Pre Raya Kacau Dodol - Accident

Abah den accident..dodol yang tengah menggelegak telah terpercik terkena terkelepap terkena betis dia..mengacau dodol pakai seluar pendek..ambikkkkk..bayangkan dodol menggelegak tu kena kat kulit kita...x ker haru biru...tapi abah best..buat muka selamba mcm x sakit...

cepat2 curahkan madu...elakkan lagi jadi teruk...
tengok la...kesan melecur...kalau tgok sekarang memang teruk..kesian dia terhincut2 nak jalan..sakit tu gamakknya..nasib baik bukan Lisa yang kena..moral nyer..jangan pakai seluar pendek ketika mengacau dodol yer anak2....

9 comments:

  1. eh..i memg dh folo u lame dah..kalo ta camne leh tgk post baru u..hahaha~ nyanyuk sudah..

    ReplyDelete
  2. kesiannya ayah suria.sedangkan akak terpercik rendang pun dah sakit.ini kan pulak dodol yang pekat dan panas tu.dah lamanya tak makan dodol yang baru masak.

    ReplyDelete
  3. mak aihhh, da la panas, dodol lak melekit, owhh letak madu eh...ok ok

    ReplyDelete
  4. adoiiiiiiii... sakitnyer.. leh dibayangkan lah betapa sakitnye biler melecur camgituu.. sian abah lisa...

    ReplyDelete
  5. memang sakit tu, tapi lisa...madu tu untuk ape sebenarnya?!!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah