Thursday, September 23, 2010

Bila Kesengalan bermaharajalela...

Jumaat lepas kami sekeluarga balik ke kampung ramai2..kali ni complete family..nak beraya lagi la kan..Angah lak nak buat BBQ Raya sebab sebelum ni dia xde nak join..tu la..kahwin lagi ngan orang jauh...kan setiap program x leh join...tapi nak dijadikan cerita...rumah maklang mmg air kena catu..raya lak tu kan catu2 air..sehari ada sehari takde..so kami sepakat pi mandi jeram berdekatan...tengok la gambar2 candid mandid dulu yer...gambar lain menyusul nanti....
Kami laki bini yang Sengal...

Gambar ni xde kesian..memang dia tak bawak seluar lepas mandi jeram..hamik ko pakai tuala..

Yang ni...aduiiii terserlah punggungku...huiiii...agak2 sama besar x dengan dulang?ingat xde gambar Lisa..sekali ko...ada jugak...

gigih memilih jajan nak bawak balik...

tanpa segan silu pakai tuala jer...kalau terlucut cane? leh bayangkan x?

Ni dia perasan lak..terus posing...hampeh tul..ingat malu...

Model twisties yang x tercalon...
Macam2 la perangai...nak tau sapa yang amik gambar ni?
ohoh..suamiku tercinta.....jahat tau...


2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah