Friday, September 3, 2010

Bergedik Santai @ Kampung Baru KL

Berkumpul depan opis...ni le satu2 gambar permulaan di hari kejadian
Tuan tanah mmg suka posing gedik mcm ni..

menu berbuka kami..western jer la..tempat lain dah ponoh...jammed la
lamb chop ke hapa ntah..
slurppppeee......haus...panas kan...
huh..dah rupa apa dah kekenyangan...
posing lagi..
kak jaja, kak yana, Lisa dan Intan comey
peduli org nak kata apa..posing tetap posing
Lisa dan Intan
berlatar belakangkan KLCC - Lisa dan Kak Yana
Jom pulang ke pangkal jalan....

Ni citer 31 August ari tu..hari ladys day out..dalam misi mencari barangan raya, baju raya dan tundung raya..Lisa lupa lak ada gambar guna kamera kawan Lisa Kak Yana..hehehe...cuma ada gambar berbuka kat KG Baru jer la..kat Jalan TAR xdo de...x dan nak amik sebab orang ramai dengan cuaca pun panas..nama pun ladys day out kan..semua pakat pakai ala2 Pink..kecuali kak jaja..hehehe...seronok la..lepas raya nak terjah lagi...so..biar la gambar berkata2 yer..x reti nak taip apa dah...dah nak raya ni semua malas...


7 comments:

  1. wah...pink gitu... western food tu cam sedap sgt tgk...

    ReplyDelete
  2. amboi tema pinky gitu...cute2 sumenyer.....adoi ko ni lisa, saje dengki kan...tgk menu2 tu sume aku dah kebulor tau....merusuh2 usus perut aku ni hah heheeheheeh

    ReplyDelete
  3. salam singgah...
    tema pink ni nampak comel lah! :)

    ReplyDelete
  4. Shu Shinju
    -mmg best shu...

    lieya
    - hahaha..memang nak bagi terliur

    gadisbunga
    - i mmg suka pink you..

    ceroi
    - perli la tuh...

    ReplyDelete
  5. gua penah mkn kat sini. lambcop dia terbaik gle

    ReplyDelete
  6. dah lama tak pegi makan dkt sana...any salam perkenalan, thanks for being my follower muahhhh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah